در گردهمایی پایان سال همکاران سیستم عنوان شد :‌ راهکارهای نرم‌افزاری شرط موفقیت در شرایط ویژه اقتصادی

در گردهمایی پایان سال همکاران سیستم عنوان شد :‌ راهکارهای نرم‌افزاری شرط موفقیت در شرایط ویژه اقتصادی

گردهمایی بزرگ پایان سال همکاران سیستم با حضور بیش از هزار نفر از همکاران این شرکت از سراسر کشور در سالن همایش‌های رازی برگزار شد.

محمود نظاری رییس هیات مدیره همکاران سیستم طی سخنانی در این گردهمایی با مروری بر آمارهایی چون تورم، نرخ رشد اقتصادی و کاربرد آی تی و نفوذ اینترنت در کشور گفت: ‌آنچه مشخص است به رغم تغییر در شاخص‌های اقتصادی رویکرد به آی تی در بنگاه‌های خصوصی و بخش دولتی رو به افزایش است.

وی گفت: جالب است که اعتقاد مدیران بخش خصوصی به استفاده از راهکارهای نرم افزاری به‌منظور بالا بردن کارآیی و ظرفیت مدیریتی خود هم رو به رشد است.

وی در عین حال به موفقیت سال گذشته همکاران سیستم به عنوان نمونه‌ای از حضور موفق در شرایط سخت اشاره کرد و گفت: ‌شرط ضروری توسعه کسب و کار نرم‌افزار در این شرایط اقتصادی پاسخ‌گویی مناسب و سریع به مشتریان و توجه به رویکرد ارائه راهکار به جای تمرکز بر فروش نرم‌افزار است.

رئیس هیات مدیره همکاران سیستم همچنین گفت که در شرایط سخت تفاوت‌های رقابتی به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و در این میان دانش و حرفه‌ای‌گری، کیفیت و نو‌آوری محصولات، روش‌ها و مدل‌های کسب و کار و در ‌‌نهایت میزان حضور پررنگ در بازار می‌تواند به حفظ وضعیت و کسب موفقیت‌های بیشتر در این بخش کمک کند.

شهریار رحیمی مدیرعامل همکاران سیستم نیز در این گردهمایی با مرروی بر عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۰ عرضه راهکاراهای نسل سوم به بازار، افزایش رضایتمندی مشتریان، ارایه محصولات سپیدار، ورود به فرابورس و اجرای موفق پروژه‌های بزرگ را از دستاوردهای همکاران سیستم در این سال برشمرد.

وی به سیاست عرضه محدود و در عین حال بسیار با کیفیت محصولات نسل سوم همکاران سیستم اشاره کرد و گفت: محصولات نسل سوم در سایت ده مشتری در حال استقرار است. به گفته مدیر عامل همکاران سیستم عرضه عمومی این محصولات که به روز‌ترین تکنولوژی روز نرم‌افزار بهره می‌برند از تیرماه آغاز خواهد شد.
مدیرعامل همکاران سیستم همچنین سیاست ادامه کار روی پروژه‌های بزرگ را از جمله سیاست‌های این شرکت دانست و گفت هم اکنون بیش از بیست هولدینگ در حال مذاکره برای خرید این محصولات هستند و این نشان دهنده سیاست موفق توجه به راهکار به جای محصول است.

وی همچنین ادامه موفق فروش محصول سپیدار برای کسب سهم بیشتر در بخش بازارهای کوچک را از سیاست‌های این شرکت برشمرد.

در این مراسم همچنین مهدی انصاریان قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه نیز به ارایه گزارشی در مورد فعالیت‌های سال گذشته همکاران سیستم پرداخت. وی با ارایه نمودارهایی از وضعیت درآمد، هزینه و سود همکاران سیستم گفت که این اعداد نشان‌دهنده رشد مداوم و استحکام با رشد مناسب و همچنین حاصل ایجاد زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در سال‌های گذشته است.

در گردهمایی پایان سال همکاران سیستم عنوان شد :‌ راهکارهای نرم‌افزاری شرط موفقیت در شرایط ویژه اقتصادی وی به ورود به فرابورس اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون ما دو هزار سهامدار داریم و‌‌ همان شفافیتی که تا پیش از این در داخل شرکت داشتیم را با ورود به بورس به فضای کسب و کار کشور منتقل کرده‌ایم و این موضوع اعتبار تجاری شرکت را افزایش داده است.

در این مراسم همچنین چند کلیپ و یک تئا‌تر درباره همکاران سیستم به نمایش درآمد و از تیم‌ها و نفرات بر‌تر مسابقات ورزشی همکاران سیستم نیز تقدیر به عمل آمد. همچنین حضور فردوسی‌پور مجری محبوب ورزشی و ارایه کنسرت موسیقی توسط گروه رستاک با استقبال زیاد اعضای همکاران سیستم روبه رو شد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *