در مجمع عمومی سال ۹۷ شرکت اعلام شد: رشد ۳۶ درصدی سود، تحقق ۱۱۶ درصدی بودجه همکاران سیستم

در مجمع عمومی همکاران سیستم که در تاریخ ۸ خرداد ۱۳۹۷، در مرکز مطالعات و بهره‌وری منابع انسانی برگزار شد، این شرکت از پوشش کامل سود خالص پیش‌بینی‌شده‌ی خود خبر داد.
در این جلسه که با حضور ۸۸.۴ درصد از صاحبان سهام، نمایندگان سازمان بورس و موسسه حسابرسی نوین‌نگر مانا برگزار شد، پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر توزیع ۴۵۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم به تصویب رسید که باتوجه به تعطیلات پیش رو، از تاریخ ۲۰ خرداد قابل دریافت است.
در این برنامه، علاوه بر ارائه‌ی مدیرعامل، اعضاء هیئت‌مدیره همکاران سیستم پاسخ‌گوی پرسش‌های سهامداران در خصوص اقدامات انجام‌شده‌ و چشم‌‌انداز آتی شرکت بودند.

تشریح دستاوردهای تازه همکاران سیستم در بازار نرم‌افزار

مهدی امیری مدیرعامل شرکت در بخش نخست ارائه‌ی خود به سهام‌داران، به بیان خلاصه‌ای از عملکرد همکاران سیستم از زمان ورود به بازار سرمایه پرداخت.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از ۴۶هزار شرکت و سازمان از راهکارهای همکاران سیستم بهره می‌برند، گفت: «یکی از مزیت‌های رقابتی همکاران سیستم، گستردگی بازار و پوشش بخش‌های مختلف آن با راهکارهای نرم‌افزاری متنوع است. این مزیت سبب می‌شود همکاران سیستم علاوه بر پایداری، پتانسیل توسعه و رشد مناسبی داشته باشد.»

مسیر روبه‌رشد توسعه‌ی ERP راهکاران

امیری با اشاره به رشد ۲۵ درصدی درآمد فروش نرم‌افزار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: «با سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در بخش تولید و تکمیل سبد محصولات راهکاران، امکان ارائه‌ی راهکار جامع‌تر برای صنایع هدف فراهم شده است. انتظار می‌رود با ادامه‌ی روند طی شده، شاهد رشد درآمد شرکت و افزایش سهم از بازار در سال‌های آینده باشیم.»
امیری با اعلام عبور تعداد مشتریان راهکاران از مرز ۲۵۰۰ مشتری، به تداوم موفقیت‌های همکاران سیستم در مدیریت پروژه‌های بزرگ اشاره کرد. به گفته‌ی امیری همکاران سیستم سال گذشته ۴۶ پروژه‌ در ابعاد بزرگ را با موفقیت اجرا کرده است.
او در بخش بعدی صحبت‌های خود، به استقبال مشتریان همکاران سیستم از به‌روزآوری سیستم‌های خود به «راهکاران» اشاره و تاکید کرد در سال جاری نیز زمینه‌ی‌ ارتقای بخش گسترده‌تری از مشتریان به ERP راهکاران فراهم خواهد شد.

راهکاران ابری؛ ERP ویژه‌ی کسب‌وکارهای متوسط

مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه به تشریح عرضه‌ی راهکاران ابری، نخستین ERP بربستر ابر در ایران پرداخت و گفت: «این محصول شرکت‌های متوسط را قادر می‌سازد تا با صرف هزینه‌ای اندک و بدون نیاز به خرید سرور و سخت‌افزار، از طریق اینترنت و در بستری امن، از یک راهکار نرم‌افزاری حرفه‌ای که مورداستفاده‌ی کسب‌وکارهای مطرح کشور است، بهره‌مند شوند.» به گفته‌ی امیری راهکاران ابری تاکنون توانسته است در بیش از ۱۰۰ شرکت ارزش‌افزوده ایجاد کند. در سال ۱۳۹۷ نیز همکاران سیستم به دنبال توسعه‌ی نقش خود به عنوان رهبر بازار رایانش‌ ابری در حوزه راهکارهای ERP است.

 

سودآوری و عملکرد موفق در بازار کسب‌وکارهای کوچک

امیری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به جذب بیش از ۵۰۰۰ مشتری جدید در حوزه کسب‌و‌کارهای کوچک توسط محصول «سپیدار» اشاره کرد و افزود: «موفقیت سپیدار در بازار کسب‌وکارهای کوچک، علاوه بر سودآوری مناسب، حضور قدرتمند همکاران سیستم در بخش‌های بزرگی از بازار را به همراه داشته است.»

مدیریت فرایندهای کسب‌وکار با «فرایار راهکاران»

امیری با اشاره به عزم شرکت برای ایجاد بستری قدرتمند برای متناسب‌سازی راهکاران و ابزار مدیریت فرایندهای کسب‌وکار که با برند «فرایار راهکاران» به بازار معرفی شده است، افزود: «این ابزارها، امکان پاسخ‌گویی به نیازهای خاص مشتریان و یکپارچه‌سازی فرایندها در بخش‌های مختلف سازمان را برای آنان فراهم می آورد.»
وی هم‌چنین افزود: «یکی از مهم‌ترین موفقیت‌های راهکاران همکاران سیستم، تکمیل زیرساختی است که مسیر توسعه‌ی محصولات راهکاران را با کمک کارشناسان مستقل نرم‌افزار خارج از شرکت و همکاری با شرکت های فعال در صنعت فناوری اطلاعات میسر می‌سازد. این زیرساخت می‌تواند این امکان را برای مشتریان همکاران سیستم فراهم ‌سازد تا با کمک تیم‌های مجاز توسعه‌دهنده بر بستر راهکاران محصولات ویژه خود را تولید و با سیستم‌های راهکاران یکپارچه کنند.»

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *