در سمینار استان گیلان عنوان شد؛ با نرم‌افزارهای همکاران سیستم آسان‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر مدیریت کنید

در سمینار استان گیلان عنوان شد؛ با نرم‌افزارهای همکاران سیستم آسان‌تر، دقیق‌تر و سريع‌تر مدیریت کنید

سمینار معرفی سه محصول برگزیده همکاران‌سیستم به بازار بخش خصوصی استان گیلان برگزار شد. از این سمینار مدیران شرکت‌های تولیدی و بازرگانی به خوبی استقبال کردند.

همکاران سیستم سمینار را با هدف بررسی چالش‌های اصلی کسب‌وکار و استفاده از راهکارهای نرم‌افزاری هوشمندی تجاری، منابع انسانی و بهای تمام شده خود برای غلبه بر آن‌ها، برگزار کرد. در این مراسم تلاش شد تا ذهن مدیران‌ ارشد و مدیران مالی شرکت‌‌های معتبر استان بیش از  پیش به اهمیت به‌کارگیری نرم‌افزار برای سهولت در کار و تصمیم‌گیری جلب شود.

در این سمینار امیر اعرابی‌پور، مدیر مهندسی فروش شرکت همکاران‌سیستم، پس از اشاره‌ای کوتاه به تاریخچه همکاران سیستم درباره مأموریت این شرکت گفت: همواره تلاش می‌کنیم مدیران در اداره کسب‌و‌کارشان با به کارگیری راهکارهای نرم‌افزاری ما راحت‌تر و بهتر پیش بروند.

وی افزود: ارائه‌ی محصولات ما در 24 سال گذشته و عرضه‌ی محصولات جدید ما برای بازارهای بالای متوسط (نسل سوم) و بازارهای کوچک‌تر (سپیدار) همواره با هدف کمک به اداره‌ی آسان‌تر ، دقیق‌تر و سریع‌تر سازمان‌ها بوده است.

در ادامه این سمینار، دو تن از مدیران شرکت‌های تولیدی استان، به بیان تجارب خویش در زمینه استفاده از نرم‌افزارهای همکاران سیستم برای توسعه کسب و کارشان پرداختند.

حسین مردی، مدیر مالی و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت فرآوری و ساخت، با اشاره به رقابت شدید و تنگاتنگ در بازار صنعت قطعه‌سازی در ایران گفت: «ما برای اینکه بتوانیم در بازار رقابتی حضور داشته باشیم، باید سرعت عملیات و تصمیم‌گیری خود را بالا ببریم. پیش از استفاده از نرم‌افزارهای یکپارچه همکاران سیستم، اطلاعات به دست ما نمی‌رسید و نمی‌توانستیم درست تصمیم بگیریم. همین امر باعث شده بود که با مشکلات زیادی روبرو شویم. با استقرار سیستم‌های یکپارچه نرم‌افزاری همکاران سیستم، اطلاعات صحیح و به موقع در اختیار ما قرار می‌گیرد. این امر باعث شده بتوانیم با تصمیم‌گیری صحیح در زمان مناسب، حضورمان را در بازار رقابتی حفظ کنیم.»

مهندس سجادی مدیرعامل زمزم رشت، نیز در این مراسم به تجربه خود در استفاده از سیستم‌های یکپارچه نرم‌افزاری همکاران سیستم پرداخت. وی با اشاره به اینکه شرکت زمزم یکی از 50 شرکت بالای 50 سال ایران است گفت: « تجربه استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری یکپارچه در شرکت زمزم گیلان، به قدری موفق بود که باعث شد  تعدادی دیگر از شرکت‌های زمزم از این سیستم استفاده کنند.»

وی افزود: پیش از استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری همکاران سیستم، کار ما در حسابرسی به مشکل می‌خورد. در حال حاضر، به دلیل استاندارد بودن راهکارهای همکاران‌سیستم هیچ مشکلی نداریم و امور حسابرسی بسیار سریع و دقیق انجام می‌شود. امروز هولدینگ می‌تواند به سرعت از شرکت‌های زیرمجموعه خود گزارش بگیرد و به دلیل در دست داشتن اطلاعات دقیق، توانسته‌ایم در شرایط رقابتی، سهم بازار خوبی را برای شرکت کسب کنیم.

در بخش دیگری از این مراسم سه نفر از  مهندسان  فروش شرکت به معرفی محصولات هوشمندی تجاری، سیستم منابع انسانی و بهای تمام‌شده همکاران سیستم پرداختند.

در پایان مراسم جلسه‌ی پرسش و پاسخی حول محورهای خرید محصولات و میزان هماهنگی سیستم‌های همکاران سیستم با دیگر سیستم‌ها برگزار شد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *