حضور مدیرعامل همکاران سیستم در رویداد آنلاین کیفیت اینترنت

رویداد آنلاین «کیفیت اینترنت» با حضور فرید فولادی مدیرعامل همکاران سیستم و جمعی از بازیگران اصلی اینترنت در ایران و به میزبانی شهرام شریف، بنیان‌گذار رسانه‌ی آی‌تی‌ایران برگزار شد. وضعیت زیرساخت اینترنت و سیاست‌های مربوط به آن موضوع بحث حاضرین در این رویداد بود.
شاخص‌های حیاتی کیفیت اینترنت برای رشد کسب و کارهای دیجیتال، تکنولوژی‌ها و سیاست‌های این بخش محور گفتگوهای پنل دوم بود در این پنل فرید فولادی مدیرعامل همکاران سیستم، امیر ناظمی، رییس سازمان فناوری اطلاعات؛ ناصر حکیمی، مشاور عالی بانک تجارت؛ ایلیا وکیلی مرشد ابرآروان و آیدا مصباحی، مدیر اجرایی نماوا حضور داشتند.
مدیرعامل همکاران سیستم در مورد اهمیت اینترنت در شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی نرم‌افزار گفت: «شیوه‌ی استفاده مشتریان از نرم‌افزارهای ما بسیار مهم است. باوجود اینکه اینترنت جدا از تصمیم ما قطع می‌شود ولی مشتری از ما انتظار رفع مشکل را دارد. تا بتوانیم‌ بفهمیم مشکل از نرم‌افزار نیست و اینترنت مشکل دارد، زمان می‌برد و این کسب‌وکار مشتریان‌مان را هم با اختلال مواجه می‌کند.»

فولادی در ادامه با بیان اینکه امروز بیش از 1200 مشتری از سیستم‌های ابری همکاران سیستم استفاده می‌کنند، گفت: « پاندمی سطح انتظارات از کیفیت اینترنت را بالا برده است. دیگر سیر خطی بهبود کیفیت اینترنت پاسخ‌گو نیست و ما هم نیاز داریم جنس متفاوتی از خدمات و اعتماد را برای مشتریان‌مان ایجاد کنیم.»
مدیرعامل همکاران سیستم همچنین به دورکاری پرسنل شرکت از اسفند سال گذشته اشاره کرد. به گفته‌ی فولادی در همه‌ی بخش‌ها به ویژه پشتیبانی که موضوع مهمی مثل تماس با مشتریان در آن مطرح است، افت کیفیت اینترنت هم روی کار کارشناسان اثر می‌گذارد و هم ممکن است برای مشتریان نارضایتی ایجاد کند.
فولادی در زمینه دیتاسنترها و نقش دولت در ایجاد و تقویت آن هم گفت: «نسل دیتاسنترها باید با افزایش کیفیت تغییر کند و‌ سرویس‌های ابری بر آن‌ها سوار شود. خوب است دولت به سمتی برود که زیرساخت ایجاد دیتاسنترها را فراهم کند تا بخش خصوصی دیتاسنتر با کیفیت بسازد.»

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *