تشریح آخرین دستاوردهای همکاران سیستم در زمینه‌ی نرم‌افزارهای ویژه‌ی شرکت‌های دولتی و بخش عمومی

در رویداد آنلاین راهکاران بخش عمومی، مجموعه‌ نرم‌افزارهای همکاران سیستم برای سازمان‌های دولتی؛ به بیش از 280 نفر از مدیران و کارشناسان این سازمان‌ها معرفی شد.

در این رویداد محمد عزیزاللهی معاون توسعه بازار همکاران سیستم، مصطفی احمدی، مدیر محصول راهکاران بخش عمومی این شرکت به همراه علی کیا نایب‌رئیس هیئت ‌مدیره‌ی شرکت مدیریت طرح‌های عمومی همکاران سیستم مهم‌ترین نیازهای سازمان‌های دولتی، قابلیت‌های راهکاران بخش عمومی و چگونگی فرایند فروش تا استقرار این راهکار را برای مخاطبان شرح دادند.

محمد عزیزالهی معاون توسعه بازار همکاران سیستم در ابتدای صحبت‌های خود گفت: «ما از حدود 15 سال پیش نیاز به وجود راهکارهای یکپارچه برای سازمان‌های بخش دولتی را درک و متناسب با آن راهکار نرم‌افزاری ویژه‌ی این بخش را عرضه کردیم.»

رویداد راهکار بخش دولتی

عزیزاللهی در پایان صحبت‌های خود به اصلی‌ترین نیازهای شرکت‌های دولتی و بخش عمومی مانند دریافت گزارش‌‌های  تجمیعی در سطح استان و کشور، توسعه روزافزون سامانه‌های گزارشی دولت، گستردگی شعب سازمان‌های دولتی، پیچیدگی در متمرکز کردن اطلاعات آنها و ارتباط بین بخش‌های مختلف مالی، اداری و پشتیبانی برای اجتناب از دوباره‌کاری و اشتباه کاربری اشاره کرد. به گفته‌ی عزیزاللهی در راهکاران بخش عمومی برای تمامی این موارد راه‌حل‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه‌ی بازار همکاران سیستم در ادامه به طور خلاصه ویژگی‌های زیرساختی راهکاران بخش عمومی مانند یکپارچگی، ارتباط آنلاین با بانک‌ها، فرایند محوری و تحت وب بودن را شرح داد.

در بخش بعدی رویداد مصطفی احمدی مدیر محصول راهکاران بخش عمومی قابلیت‌های این راهکار را شرح داد و گفت: «ما در این محصول تلاش کردیم برای بخش‌های مختلف یک سازمان، راهکار یکپارچه ارائه دهیم. در همین راستا راهکارهای خود را در چند بخش کلی شامل بودجه‌ریزی، مدیریت مالی و ذی‌حسابی، تدارکات و پشتیبانی و مدیریت سرمایه‌ انسانی ارائه کرده‌ایم.»

احمدی در بخشی از سخنان خود به اهمیت بودجه‌ریزی بر عملکرد در بخش عمومی اشاره کرد که براساس آن سازمان‌های دولتی به دنبال شفافیت در هزینه‌ها، محاسبه‌ی بهای تمام شده و تسهیل فرایند بودجه‌ریزی هستند و برای پاسخ به این نیازها به یک راهکار یکپارچه نرم‌افزاری نیاز دارند.

او در ادامه به اهمیت نظام حسابداری تعهدی برای سازمان‌های بخش عمومی پرداخت که براساس آن این سازمان‌ها باید بتوانند کنترل و مدیریت مناسبی بر منابع در اختیار خود داشته باشند و اقدام به گزارش‌گری مالی و بودجه‌ای کنند. به گفته‌ی احمدی راهکاران بخش عمومی به شکلی طراحی شده که تا این سازمان‌ها بتوانند مدیریت موثری بر منابع خود داشته و انواع گزارش‌های مالی و قانونی را استخراج کنند.

نرم‌افزار بخش دولتی همکاران سیستم

احمدی در ادامه به دیگر نیازهای سازمان‌های دولتی از جمله گزارش تفریغ بودجه اشاره کرد که سازمان‌ها باید اطلاعات مقایسه‌ای بودجه و عملکرد خود را هر سال طبق فرم‌های عملکرد ارائه کنند. او همچنین به این نکته اشاره کرد که همکاران سیستم برای ارائه‌ی راهکار گزارش تفریغ بودجه به سراغ مدل‌های مختلفی رفته و براساس آنها اقدام به طراحی کرده است.

در بخش پایانی رویداد علی کیا نایب رئیس شرکت مدیریت طرح‌های عمومی ابتدا این شرکت تخصصی را که متولی اصلی فروش، استقرار و پشتیبانی راهکار بخش عمومی در شرکت‌های دولتی است؛ معرفی کرد. او در ادامه فرایند فروش، پیاده‌سازی و پشتیبانی این محصول در سازمان‌ها را توضیح داد.

به گفته‌ی کیا شرکت مدیریت طرح‌های بخش عمومی طی این مدت با کمک شرکای تجاری خود توانسته به طور میانگین در هر سال 100 پروژه را در سازمان‌های بخش عمومی مدیریت کند.

در بخش پایانی رویداد، ارائه‌دهندگان به پرسش‌های مخاطبان پاسخ دادند. می‌توانید از این طریق فیلم رویداد را مشاهده کنید.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *