اعلام سود 10 میلیارد تومانی در مجمع عمومی همکاران سیستم

 مجمع عمومی سالانه شرکت همکاران سیستم (سهامی عام)، برگزار شد.

از جمله نتایج این مجمع سرمایه گذاری مجدد 80  درصد از منابع شرکت  برای توسعه فعالیت ها، اختصاص بیش از  50  تومان سود به ازای هر سهم و تعلق گرفتن 25 تومان سود نقدی به هر سهم   و همچنین معرفی دو سبد محصولی جدید نسل سوم و سپیدار به بازار بود.

 در جلسه‌ی مجمع عمومی که با حضور سهامداران این شرکت و نمایندگان سازمان بورس برگزار شد، سود شرکت پس از کسر مالیات به مبلغ 10 میلیارد و 240 میلیون تومان، معادل هر سهم بیش از 50 تومان، تصویب شد.

 در ابتدای این جلسه فرید فولادی، عضو هیئت مدیره همکاران سیستم، پیام هیئت مدیره‌ی گروه به سهامداران را قرائت کرد. در این پیام هدف امسال گروه، ایجاد تغییرات بنیادی در رابطه با درک و شناخت بازار، برقراری ارتباط موثر با گروه‌های مختلف مشتریان و گسترده کردن دامنه‌ی مشتریان از موسسات کوچک تا بسیار بزرگ اعلام شد.

 همچنین در این پیام به سرمایه‌گذاری سنگین همکاران سیستم در تولید محصولات نو و روش‌های کارآمد،  اشاره شد. در واقع، عرضه‌ی سبد محصولات نسل سوم و سپیدار ثمره این سرمایه‌گذاری‌هاست که به باور ما، موجب تغییر چارچوب بازی در بازار خواهد شد.

 شهریار رحیمی مدیرعامل همکاران سیستم نیز در گزارش خود به مجمع و در بخش برنامه‌های اصلی همکاران سیستم در سال 90 گفت: امسال ما همچنان تمرکز بالایی بر محصولات نسل سوم خواهیم داشت. این محصولات پس از سه سال کار تحقیقاتی و به عنوان یک راهکار جامع کسب وکار (Enterprise Business Solution) در حال عرضه به بازار است.

 وی گفت:  در تولید محصولات نسل جدید همکاران سیستم، از آخرین تکنولوژی روز شرکت مایکروسافت و تحت پلتفورم دات نت بهره گرفته‌ایم. همچنین حضور خود را در بازار کسب ‌و‌کارهای کوچک با نام سپیدار سیستم گسترش می‌دهیم.

 رحیمی افزود: سپیدار سیستم یکی از شرکت‌های زیرمجموعه همکاران سیستم است که با فعالیت در حوزه‌ی تولید و ارائه نرم‌افزار برای کسب‌و‌کارهای کوچک با استقبال خوب بازار روبرو شده است. سادگی در کاربری، جامع و کامل بودن سیستم، بی‌خطا بودن و استفاده از فناوری‌های جدید و به‌روز از مزیت‌های اصلی سپیدار است که آن را از رقیبان خود در بازار متمایز می‌کند.

 از دیگر برنامه‌های اصلی سال 90، ورود قریب الوقوع به فرابورس و به دنبال آن بورس، نگاه توسعه‌ای به بازار دولت، تقویت مدیریت ارتباط با مشتری، ارائه راهکار متناسب با نیاز مشتری خواهد بود.

 همچنین جلسه پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌های این جلسه بود که با مشارکت فعال همه اعضای هیات مدیره همکاران سیستم برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *