استقبال از غرفه همکاران سیستم در نخستین روز نمایشگاه صنعت تهران

استقبال از غرفه همکاران سیستم در نخستین روز نمایشگاه صنعت تهران

با آغاز به کار نمایشگاه صنعت، غرفه همکاران سیستم در این نمایشگاه نخستین روز خود را با استقبال خوب بازدیدکنندگان پشت سر گذاشت.

غرفه همکاران سیستم در این نمایشگاه، دیروز جمعه پذیرای بازدیدکنندگان و مدعوینی بود که برای آشنایی با نسل جدید محصولات همکاران سیستم به آن مراجعه کرده بودند.

دیروز طی چندین جلسه و در دوجایگاه ویژه (VIP) تعدادی از مدیران و کارشناسان شرکت‌های مختلف که علاقه‌مند به دانستن جزییات تازه‌ترین محصولات همکاران سیستم بودند، در جریان جزییاتی از این محصولات قرار گرفتند. همچنین تعدادی از بازدید کنندگان نیز با برخی اعضای هیات مدیره همکاران سیستم به گفت و گو پرداختند.

دیروز همچنین دو سمینار با عنوان «مدیریت کارآمد منابع سازمان با کمک نرم‌افزار» و «نسل جدید محصولات همکاران سیستم، نگرشی نو » ، در این غرفه برگزار شد که استقبال مناسب بازدیدکنندگان را به همراه داشت.

امروز شنبه نیز چهارسمینار در غرفه همکاران سیستم برگزار میشود که جهت اطلاع از عناوین سمینارها و ساعات برگزاری آنها میتوانید به صفحه « همکاران سیستم در نمایشگاه صنعت» مراجعه کنید. ثبت نام هم از طریق این صفحه  و هم به صورت حضور در محل غرفه امکان پذیر است.

نمایشگاه صنعت تهران تا روز دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد و ساعات بازدید از آن ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر است.

غرفه همکاران سیستم در سالن 31B  قرار دارد و حضور در سمینارهای آن رایگان است.

استقبال از غرفه همکاران سیستم در نخستین روز نمایشگاه صنعت تهران

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *