همکاران سیستم، میزبان شرکت‌های بزرگ پخش سراسری

همکاران سیستم، میزبان شرکت‌های بزرگ پخش سراسری

همکاران سیستم- نشست مشترک مدیران شرکت‌های صنعت پخش و مدیران همکاران سیستم با هدف تعامل و ارتباط نزدیک‌تر برگزار شد. این نشست با همکاری شرکت پیمان دماوند همکاران سیستم به عنوان متولی راهکار صنعت پخش، با حضور مدیران ۱۲ شرکت پخش سراسری، ریاست انجمن پخش ایران و مدیران ارشد همکاران سیستم در دفتر تحقیق و توسعه‌ی این شرکت برگزار شد.

مهدی امیری مدیرعامل همکاران سیستم در ابتدای این نشست به تشریح اهمیت اطلاعات در مدیریت کسب‌و‌کار پخش و رویکرد  شرکت نسبت به صنعت پخش پرداخت. به گفته‌ی امیری رویکرد همکاران سیستم به صنعت پخش؛ همراهی و کمک به توسعه‌ی این صنعت از طریق ارائه‌ی یک راهکار نرم‌افزاری جامع، یکپارچه و متناسب با نیازهای صنعت است.

همکاران سیستم، میزبان شرکت‌های بزرگ پخش سراسری

در ادامه احمد اصلاح، مدیر راهکار صنعت پخش همکاران سیستم، دستاوردهای این شرکت در صنعت پخش را برشمرد و اقدامات انجام شده برای ارائه‌ی خدمات ویژه به مشتریان این بازار را بیان کرد. مدیر راهکار صنعت پخش همکاران سیستم در اشاره به دستاوردهای این راهکار، شناخت بیشتر ویژگی‌های خاص صنعت پخش و توسعه‌ی ساختار سازمانی در کنار توسعه‌ی محصول متناسب با نیازهای صنعت و فناوری‌های روز را از جمله دستاوردهای راهکار پخش همکاران سیستم برشمرد. وی هم‌چنین ارائه‌ی راهکار به بیش از ۵۰ شرکت پخش را نتیجه‌ی اعتماد این کسب‌وکارها به همکاران سیستم عنوان کرد و همکاران سیستم را شریک تجاری ِ این شرکت‌ها در توسعه‌ی کسب‌وکار پخش دانست.

همکاران سیستم، میزبان شرکت‌های بزرگ پخش سراسری

در بخش پایانی نشست، مزیت‌ها و ویژگی‌های راهکار فروش و پخش و راهکار هوشمندی تجاری همکاران سیستم به حاضران معرفی شد.

راهکار پخش همکاران سیستم، با ماژول‌های خرید، انبار و حسابداری انبار، دریافت و پرداخت و حسابداری یکپارچه است. هم‌چنین، تمام فرآیندهای فروش سرد و پخش گرم، فروش عمده و فروش درب کارخانه را از سفارش‌گیری تا توزیع و تسویه حساب پشتیبانی می‌کند.

در هوشمندی راهکاران (راهکار هوشمندی تجاری همکاران سیستم) نیز مهم‌ترین ابعاد کسب‌وکار فروش و پخش مانند فروش، مالی، لجستیک، منابع انسانی و… به‌همراه مهم‌ترین شاخص‌های هر بُعد متناسب با مسائل خاص کسب‌وکار هر شرکت تحلیل می‌شود و با ساخت گزارش‌های تحلیلی و داشبوردهای مدیریتی، در دسترس مدیران قرار می‌گیرد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *