شروع به کار همکاران سیستم با همه‌ی توان و ظرفیت با شیوه‌ی دورکاری همه‌ی پرسنل

با گذشت بیش از یک ماه از انتشار ویروس کرونا در کشور، بر ضرورت حفظ فاصله‌ی فیزیکی افراد به عنوان موثرترین راه پیشگیری از بیماری بیش از گذشته تاکید می‌شود.

همکاران سیستم برای حفظ سلامت کارکنان و مشتریان و نیز به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی خود، از همان روزهای ابتدایی اعلام شیوع بیماری در اسفندماه، با بررسی جوانب و اثرات مختلف این موضوع بر سلامت کارکنان و کسب‌وکار شرکت؛ تغییراتی را در شیوه‌ی کاری کارکنان اجرا کرد. پس از اطمینان از ایجاد زیرساخت‌های لازم؛ در فاز اول و از ابتدای اسفند، امکان دورکاری برای بخشی از پرسنل فراهم شد و با نزدیک شدن به پایان سال برای جمع بیش‌تری از اعضاء ادامه یافت.

با ادامه‌ی روند گسترش بیماری در تعطیلات نوروز؛ هیئت‌مدیره همکاران سیستم با بررسی مجدد موضوع و تجربه‌ی یک ماه گذشته؛ تصمیم گرفت تا پایان فروردین همه‌ی اعضاء شرکت به دورکاری بپردازند. از ۱۶ فروردین، همه‌ی بخش‌های عملیاتی و ستادی شرکت به شکل دورکاری فعالند و ارائه‌ی خدمات با سرعت و کیفیت مناسب انجام می‌شود.  زیرساخت‌های لازم برای مدیریت ارتباطات داخلی و ابزارهای موردنیاز برای ارائه‌ی خدمات به مشتریان فراهم آمده و در دسترس همه‌ی اعضاء شرکت قرار گرفته است. گروه همکاران سیستم همانند گذشته و با بیش‌ترین توان و ظرفیت در همه‌ی روزهای کاری هفته آماده‌ی پاسخ‌گویی و ارائه‌ خدمات به مشتریان و مخاطبان است.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *