سود پایدار؛ امنیت سرمایه‌گذاری؛ ۳۲ تا ۳۵ درصد حاشیه سود در ۱۰ سال اخیر

سود پایدار؛ امنیت سرمایه‌گذاری؛ ۳۲ تا ۳۵ درصد حاشیه سود در ۱۰ سال اخیر

جلسه معرفی همکاران سیستم به بازار سرمایه با هدف ارائه توانمندی‌ها و چشم‌اندازهای شرکت برای عرضه سهام در بازار اول فرابورس با حضور جمعی از مشتریان این شرکت، نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذاری، کارگزاری و نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد. در این جلسه اطلاعات کاملی درباره عملکرد، روند رشد و چشم‌انداز شرکت ارایه شد.
محمود نظاری، رییس هیئت مدیره همکاران سیستم درباره امنیت سرمایه‌گذاری در این شرکت گفت: ما در ۱۰ سال اخیر همواره حاشیه سودی در حدود ۳۲ تا ۳۵ درصد داشته‌ایم که این پایداری سود، نشان از امنیت این شرکت برای سرمایه‌گذاری دارد. امسال نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های دقیق انتظار داریم در کنار حفظ حاشیه سود قبلی، رشد بیش از ۳۰ درصدی در سود شرکت داشته باشیم.

نظاری در بخش دیگری از سخنان خود به سرمایه‌گذاری‌های سنگین سال‌های اخیر این شرکت برای پیاده‌سازی روش‌های کارآمد و تولید محصولاتی نو از جمله تولید محصولات نسل سوم برای کسب‌وکارهای بزرگ و خیلی بزرگ و سبد محصولات سپیدار برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر اشاره کرد و گفت: ‌ ما در بخش تولید نرم‌افزار، جذب نیروی انسانی و توسعه فضای کاری سرمایه‌گذاری‌های خوبی کرده‌ایم.

شرکت این سرمایه‌گذاری‌ها را با اتکا به قدرت درآمدزایی سبد محصولات فعلی خود انجام داده و اطمینان داریم با اضافه شدن این محصولات جدید، روند رشد ما شتاب بیشتری خواهد یافت.

نظاری سپس به موضوع ورود همکاران سیستم به فرابورس پرداخت و گفت: ورود ما به بازار سرمایه نقطه عطفی برای شرکت‌های دانش‌محور به شمار می‌رود.

نظاری در مورد میزان تقسیم سود به صورت سالانه تأکید کرد: «تا امسال به طور تقریبی حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد سود سالانه به صورت نقدی تقسیم می‌شد اما به دلیل ایجاد جذابیت برای سهام عرضه شده شرکت در بازار فرابورس، قصد داریم بین ۷۵ تا ۸۰ درصد در سال برای سهامدارانمان تقسیم سود داشته باشیم.»

نظاری سخنان خود را این‌گونه پایان داد: ما امروز پس از سال‌ها موفقیت در بازار IT، می‌خواهیم در معرض محک بازار سرمایه قرار بگیریم. معتقدیم که با امکانات، توانمندی‌ها و برنامه‌های فکر شده خود سرمایه‌گذاری مطمئنی برای شما فراهم خواهیم کرد.

همکاران سیستم که در سال ۱۳۶۸ با سرمایه ۱۲۰ هزار تومان و توسط جمعی سه نفره بنیان گذاشته شد، ما امروز ۷۵۰۰ مشتری در کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک داریم که به نام همکاران سیستم اعتماد دارند.

۱۱۰۰ نفر نیروی انسانی با استعداد و با انگیزه با ما همکاری می‌کنند و شبکه‌ای از ۵۸ شرکت شامل ۲۸ شرکت تحت‌لیسانس و ۳۰ شرکت منطقه‌ای هستیم.

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *