دبستان «هم‌کلاسان توتشامی» به همت همکارانی‌ها افتتاح شد

دانش‌آموزان روستای توتشامی از توابع بخش گهواره در استان کرمانشاه؛ سال تحصیلی جدید را در مدرسه «هم‌کلاسان توتشامی» آغاز کردند. با عزم و تلاش خانواده بزرگ همکاران سیستم این مدرسه سه‌کلاسه هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید افتتاح شد تا بخشی از دانش‌آموزان این منطقه‌ از امکان تحصیل در شرایط استاندارد برخوردار باشند.

شروع همراهی همکارانی‌ها

پس از وقوع زلزله‌ی دلخراش کرمانشاه، خانواده همکاران سیستم تصمیم گرفتند تا در کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان سهیم باشند. کمک‌های جمع‌آوری شده در این مرحله به تامین مایحتاج زندگی در مناطق زلزله‌زده اختصاص یافت.

ساخت یک مدرسه…

در روزهای پس از زلزله، که گروه‌های مختلفی در بخش‌های مختلف به کمک‌رسانی می‌پرداختند، توجه‌مان به انجام کاری ماندگار و موثر برای آسیب دیدگان، معطوف شد. پس از بررسی‌ها و نیازسنجی‌های دقیق در مورد گزینه‌های مختلف ساخت مراکز درمانی، رفاهی و آموزشی، با درنظر گرفتن همه‌ی جوانب تصمیم به ساخت یک مدرسه در روستای آسیب‌دیده‌ی توتشامی گرفتیم.

تامین بودجه و پیشبرد کارهای اجرایی

با تصویب تاسیس مدرسه در روستای توتشامی و برآورد هزینه‌های موردنیاز، با مشارکت پرسنل، گروه همکاران سیستم و شرکت سرمایه‌گذاری آینده‌نگر دانا (موسسین همکاران سیستم) بودجه‌ی موردنیاز برای این کار تامین شد.
در این مرحله پس از دریافت مجوزهای لازم و به کمک یکی از پیمانکاران خوشنام منطقه، عملیات طراحی و ساخت مدرسه با استانداردهای کیفی بالا از دی ماه سال 97 آغاز شد. هم‌اکنون «هم‌کلاسان توتشامی» افتتاح شده و تجهیزات موردنیاز آن هم توسط همکاران سیستم تامین شده است.
ما افتخار می‌کنیم که با کمک‌های تک‌تک اعضاء شرکت موفق شدیم تا امکان فراگیری دانش در محیطی باکیفیت و استانداردهای بالا را برای کودکان کشورمان فراهم کنیم.

خلق ارزش برای جامعه با پایبندی به مسئولیت اجتماعی

مسئولیت اجتماعی بخش جدانشدنی از کسب‌وکار همکاران سیستم است. ما باور داریم برای فراهم آمدن بستر رشد و توسعه در جامعه؛ لازم است تک‌تک اعضاء برای بهبود شرایط پیرامون خود تلاش کنند. ما؛ خانواده‌ی بزرگ همکاران سیستم به ارزش‌آفرینی برای مشتریان و جامعه به عنوان بخشی از رسالت شرکت باور داریم و آن را یکی از اصول پایداری همکاران سیستم می‌دانیم.

 

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *