بیان دغدغه‌های نرم‌افزاری صنعت پخش از زبان مدیران آن 

درک نیازهای فناورانه و نرم‌افزاری مشتریان و ارائه راه‌حل متناسب با آن همواره یکی از دغدغه‌های همکاران سیستم بوده است. این موضوع برای تمام صنایع مختلف از جمله صنعت پخش نیز صدق می‌کند.

برگزاری نشست‌ها و رویدادهای هم‌اندیشی با مدیران و دست‌اندرکاران صاحبان کسب‌وکار یکی از بهترین راه‌ها برای انتقال و درک این نیازها است. از این رو اولین نشست «انتقال تجربه در صنعت پخش» با حضور مدیران شرکت‌های پخش سراسری به میزبانی همکاران سیستم برگزار شد.

اولین نشست انتقال تجربه صنعت پخش

در این نشست که در روز یکشنبه 19 دی ماه 1400 برگزار شد؛ دست‌اندرکاران شرکت‌های صنعت پخش ضمن بیان نیازهای فناورانه و نرم‌افزاری خود، با مدیران همکاران سیستم در این مورد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

علی‌اصغر سماوات قائم مقام مدیرعامل شرکت باراکا و سعید رضایی مدیر آی‌تی این شرکت؛ اکبر دلیریان معاون مالی شرکت بهستان پخش؛ علی اصغر محسنی مدیر مالی شرکت تهران گوار و محمد معروف‌خانی مدیر فروش این شرکت از جمله مدیران برندهای صنعت پخش بودند که به بیان دغدغه‌های نرم‌افزاری این صنعت پرداختند.

مشکلات و نیازهای مربوط به فرایند سفارش‌گیری در صنعت پخش اولین موضوعی بود که مدیران برندهای پخش به آن اشاره کردند. از جمله چالش‌های مطرح شده در این زمینه می‌توان به بحث سفارش‌گیری آنلاین و نقش ویزیتور در این موضوع، مشکلات مربوط به نیروی انسانی، مقاومت برخی مشتریان در برابر تغییرات و سفارش‌گیری آنلاین و فقدان آموزش اشاره کرد.

فرایند توزیع و نیازهای جدید آن موضوع دیگری بود که مدیران کسب‌وکارهای صنعت پخش به بیان آن پرداختند. بحث هزینه‌های توزیع و روش‌های کاهش آن، اصلاح فرایند توزیع و آموزش در این زمینه از جمله دغدغه‌هایی بود که در این بخش به آن اشاره شد.

 انتقال تجربه صنعت پخش

در بخش دیگر این رویداد دیگر چالش‌های این صنعت از جمله کنترل‌ها در فرایند پخش، امکان تحلیل و بررسی وضعیت آینده صنعت، نیازهای خاص بخش‌های مختلف و امکان ارائه راه‌حل نرم‌افزاری برای آن مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی امکانات مختلف راهکار صنعت پخش همکاران سیستم و ماژول‌های مرتبط با آن در کنار بیان خواسته‌ها و نیازهای جدید مشتریان از این راهکار از جمله موضوعات دیگری بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لازم به ذکر است که در این رویداد احمد اصلاح، مدیر گروه محصول صنعت پخش همکاران سیستم، علی وزیری مدیرعامل توسعه شبکه فروش و مرضیه صادقی، مدیر فروش شرکت تحت لیسانس همکاران سیستم نیز ضمن دریافت نقطه نظرات مدیران صنعت پخش به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *