استقرار راهکاران همکاران سیستم در شرکت سلیم البرز

پروژه‌ی استقرار راهکاران همکاران سیستم در شرکت سلیم البرز به پایان رسید. هم‌اکنون این شرکت از سیستم‌های انبار، دریافت و پرداخت، پورسانت، برنامه‌ریزی و عملیات پخش، موبایل سرویس پخش، شعبه در راهکار پخش، ویزیت و سفارش‌گیری، دفترکل و جبران خدمات بهره می‌برد.

با استقرار راهکاران در شرکت سلیم البرز، فرایندهای سازمان یکپارچه شده و  به نیاز اصلی کسب‌وکار یعنی یکپارچگی فرایندهای پخش با سایر فرایندهای سازمان به‌ویژه فرایندهای لجستیک و انبار و  فرایندهای مالی، پاسخ داده شده است. هم‌چنین تمامی محاسبات جبران خدمات پرسنل مانند محاسبات سنوات خدمت و تسویه‌حساب به‌شکل کاملا سیستمی انجام می‌شود.

در حال حاضر امکان تحلیل عملکرد کسب‌و کار با ارائه‌ی گزارش‌های مدیریتی ایجاد و ارتباط شاخص‌های فروش با دریافت و پرداخت شرکت کاملا شفاف شده است.  هم‌چنین با استفاده از ابزار کاوشگر راهکاران، امکان تهیه‌ی گزارش‌های جدید توسط مدیران و کاربران بدون نیاز به دانش ساخت گزارش به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان فراهم شده است.

نمونه‌هایی از گزارش‌هایی که افزون‌ بر گزارش‌های سیستمی، بنا به نیاز خاص شرکت سلیم‌البرز، پس از پیاده‌سازی راهکاران در اختیار این شرکت قرار گرفته است، عبارتند از:

  • گزارش حاشیه سود فروش به تفکیک تامین کننده
  • گزارش سرجمع گردش کالاها به تفکیک تامین کننده-تعدادی و ریالی
  • گزارش مغایرت‌گیری حساب‌های دریافتی تجاری و فروش
  • گزارش تحلیل فروش تعدادی
  • گزارش مانده قابل وصول اسناد واخواست شده
  • گزارش کلی اسناد دریافتنی

شرکت پخش سلیم البرز با بیش از ۳۰ سال فعالیت تجاری و در اختیار داشتن ۳۷۰ پرسنل، بزرگ‌ترین شرکت‌ پخش در استان‌های شمالی کشور است. در حال حاضر این شرکت دو شعبه در استان‌های مازندران و گیلان و بیش از ۶۰۰ سیاست فروش (عوامل موثر بر مبلغ فاکتور فروش به‌شکل افزاینده و کاهنده) فعال در اختیار دارد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *