شبکه همکاران سیستم

شبکه همکاران سیستم شرکت‌هایی با متخصصین خلاق و باتجربه‌ هستند که گواهینامه‌های لازم را از همکاران سیستم کسب کرده و در فرایندی تخصصی، توسط همکاران سیستم احراز صلاحیت می‌شوند. این شرکت‌ها با درنظر گرفتن اندازه و صنعت هر کسب‌ و کار و از طریق مجموعه نرم افزارهای همکاران سیستم، بهترین راهکارهای متناسب با نیاز سازمان شما را ارائه می‌کنند.

انواع شرکت‌ها در شبکه همکاران سیستم

ارائه دهندگان خدمات فروش و استقرار

این شرکت‌ها مسئولیت توسعه بازار و انجام فرایندهای فروش، استقرار و آموزش نرم‌افزارهای همکاران سیستم را، بر اساس استانداردهای کیفی شرکت برعهده دارند. این شرکت‌ها شامل شرکت‌های تخصصی و شرکای تجاری همکاران سیستم هستند که در استان تهران و 17 استان دیگر ایران فعالیت دارند. شرکای تجاری همکاران سیستم به افزایش سرعت و چابکی کمک کرده و خدمات مقرون به صرفه‌ای را به مشتریان در سراسر ایران ارائه می‌کنند. شرکت‌های تخصصی زیرمجموعه گروه شرکت‌های همکاران سیستم هستند و هدف از ایجاد آنها افزایش تمرکز بر نیاز مشتریان و ارائه راهکارهای جامع تر به مشتریان است. 

اطلاعات بیشتر 

ارائه دهندگان خدمات پشتیبانی

این شرکت‌ها با هدف افزایش رضایت مشتریان و چابکی بیش‌تر در ارائه‌ بخشی از خدمات پشتیبانی همکاران سیستم، توسط پرسنل متخصص این شرکت تاسیس شده‌اند. 6 شرکت پناه مسئولیت ارائه این خدمات به مشتریان استان تهران و برخی از استان های منتخب را برعهده دارند. 7 شرکت پشتیبان‌یار نیز شرکای تجاری همکاران سیستم هستند و با هدف افزایش رضایت مشتریان و چابکی بیش‌تر بخشی از خدمات پشتیبانی را ارائه میکنند.

ارائه دهندگان خدمات توسعه محصول

اطلاعات بیشتر 

شرکت‌های عضو گروه همکاران سیستم

شرکت‌های عضو گروه همکاران سیستم شامل شرکت‌هایی هستند که تمام یا بخشی از مالکیت این شرکت‌ها متعلق به همکاران سیستم است. این شرکت‌ها در چرخه طراحی، تولید، ارائه محصولات و خدمات در بازار فعالیت دارند و به تکمیل زنجیره ارزش همکاران سیستم کمک می‌کنند.

اطلاعات بیشتر 

شریکان همکاران سیستم

در شریکان، بهترین متخصص فروش و پیاده‌سازی راهکارهای سازمانی را که به موفقیت بیشتر کسب‌و‌کارتان کمک می‌کند، انتخاب کنید. این پلتفرم، بستری برای معرفی هر چه بهتر شبکه همکاران سیستم است، تا شما بتوانید پس از مطالعه و بررسی تجربه و تخصص هر یک از آنان، بهترین مشاور خود را در پیاده‌سازی راهکارهای سازمانی، انتخاب کنید.

 به‌علاوه، امکان مقایسه و بررسی جزئیات مناسبی از عملکرد هر شرکت فراهم شده است. با استفاده از فیلترهای منطقه جغرافیایی، حوزه محصولی و صنعت، متناسب با موقعیت فیزیکی و نیازمندی محصولی کسب‌وکارتان، مناسب ترین گزینه به شما معرفی می شود.

اطلاعات بیشتر 

پیوستن به شبکه همکاران سیستم

همکاران سیستم در نظر دارد با بهره‌گیری از مشارکت اثربخش شرکت‌های باتجربه و متخصص، راهکارهای نرم‌افزاری خود را به بخش جدیدی از بازار معرفی کرده و شبکه فروش خود را توسعه دهد. اگر در حوزه خدمات مالی، مشاوره مدیریت، فناوری اطلاعات و یا حوزه‌های مشابه فعالیت دارید، دارای ارتباطات گسترده با اشخاص فعال در کسب‌وکارها و صنایع مختلف هستید و از نیازمندی کسب و کارها و صنایع مختلف شناخت دارید به شبکه شرکای همکاران سیستم بپیوندید.