برگزاری رویداد آنلاین «استفاده از تحلیل‌های مالی هوشمند در تصمیم‌گیری»

بررسی و تحلیل شاخص‌های مالی، همواره یکی از دغدغه‌های مدیران برای اطمینان از روند رو به رشد سازمان بوده است. دسترسی به آخرین وضعیت این شاخص‌ها در زمانی کوتاه، مزیتی رقابتی در میان کسب‌و‌کارها محسوب می‌شود، چرا که مدیران به واسطه آن می‌توانند تصمیمات دقیق‌تر و هوشمندانه‌تری اتخاذ کنند.

در همین راستا، رویداد «استفاده از تحلیل‌های مالی هوشمند در تصمیم‌گیری» با هدف معرفی و بررسی کلیدی‌ترین شاخص‌های حوزه مالی در تاریخ 24 مهر ماه 1402 با حضور حدود 300 نفر از مدیران صنایع و علاقمندان حوزه هوشمندی تجاری به شکل آنلاین برگزار شد.

در ابتدای این رویداد، امیر عباس حسینی، مدیر محصولات هوشمندی تجاری همکاران سیستم ارائه خود را با موضوع چگونگی استفاده از تکنولوژی‌های جدید در هوشمندی تجاری و علم داده شروع کرد. وی با تاکید بر اینکه باید به داده‌ها مانند دارایی یک سازمان نگاه کرد، درباره ارزش دیتا با حاضرین گفتگو کرد.

مدیر محصولات هوشمندی تجاری همکاران سیستم در ادامه، درباره سه موضوع کلیدیِ بودجه و عملکرد، سودآوری و تحلیل سود و زیان در کسب‌و‌کارها، نقش داده‌ها و ابزارهای نوین در سودآوری و اهمیت مدیریت مطالبات و تعهدات در سازمان‌ها صحبت کرد. او در ادامه، چند نمونه از نحوه استفاده از ابزارهای هوشمندی تجاری را در هر کدام از موضوعات ارائه‌شده تشریح کرد.

در بخش دوم رویداد، یاسر غلام‌زاده، مدیرعامل شرکت هوشمندی تجاری همکاران سیستم به موضوع مدیریت نقدینگی در کسب‌و‌کارها پرداخت. وی درباره چگونگی بهره‌گیری از تحلیل‌های نقدینگی صحبت کرد و گفت موضوع پیش‌بینی آینده در تصمیم‌گیری مدیران در حوزه نقدینگی اهمیت بسیار زیادی  دارد. غلام‌زاده در ادامه، مهم‌ترین شاخص‌های تحلیل نقدینگی را برشمرد و با ارائه نمونه‌های استفاده از ابزارهای هوشمندی تجاری در تحلیل نقدینگی گفت این ابزارها به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی کمک فراوانی می‌کند.

یاسر غلام‌زاده درپایان، درباره چگونگی تعیین استراتژی هوشمندی تجاری در سازمان‌ها صحبت کرد. طبق گفته مدیرعامل شرکت هوشمندی تجاری همکاران سیستم، تعیین اهداف سازمان، شناسایی داشته‌ها و نیازهای سازمان به تعیین استراتژی هوشمندی تجاری در کسب‌و‌کارها کمک می‌کند.

در پایان رویداد، نشست پرسش و پاسخ برگزار شد که در آن شرکت‌کنندگان سوالات خود را در خصوص موضوعات ارائه شده مطرح کردند و ارائه دهندگان به آنها پاسخ دادند.

وبینار تحلیل مالی هوشمند ۱۴۰۲-۲

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *