وبینار «نکات مهم در تهیه و تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی» برگزار شد

وبینار «نکات مهم در تهیه و تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی» با همکاری مشترک همکاران سیستم و انجمن حسابداران خبره ایران برگزار شد.

در این وبینار که به بررسی مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نکات در تهیه صورت‌های مالی و بررسی تغییرات استانداردهای حسابداری و تغییرات شکل صورت‌های مالی اختصاص داشت، سید محمد باقرآبادی دبیرکل و عضو شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران، علی هدایتی عضو و مدرس انجمن حسابداران خبره ACCA انگلستان، مزدک کاظم‌زاده، محمد قبول و امیر ابراهیم‌زاده اعضای شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران، دانیال محبوب و محمود آل‌حبیب حسابدار رسمی و امیرحسین پورعلی مدیر فروش راهکاران ابری همکاران سیستم حضور داشتند. مدیریت این وبینار را سارا کیانی، مدیر پروژه ستاد بازاریابی گروه همکاران سیستم بر عهده داشت.

تغییرات استانداردهای حسابداری و صورت‌های مالی، مهم‌ترین نکات در تهیه صورت‌های مالی، تفاوت صورت‌های مالی و ترازنامه، تغییرات و نکات مهم در تهیه صورت و زیان دوره و جامع و صورت جریان‌های نقدی، شباهت‌های و تفاوت‌های صورت‌های مالی با IFRS، تغییرات فرآیند صورت‌های مالی شرکت‌های پیمانکاری با توجه به استاندارد ۴۳، تغییرات صورت‌های مالی تلفیقی و نکات مهم در تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی از جمله مهم‌ترین نکات مطرح شده در این وبینار بود.

امیرحسین پورعلی، مدیر فروش راهکاران ابری همکاران سیستم نیز در این وبینار با شرح آثار این تغییرات در نرم‌افزارها، به چگونگی پاسخگویی نرم‌افزار همکاران سیستم به دغدغه‌های مدیران و تهیه‌کنندگان صورت‌های مالی و مدیریت این فرآیند پرداخت.

این دومین وبینار از سری وبینارهای مشترک همکاران سیستم و انجمن حسابداران خبره ایران بود که هر سه ماه یک بار برگزار می‌شود.

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *