شرکت توسعه‌ شبکه فروش

زمینه فعالیت : فروش

شرکت توسعه‌ شبکه فروش همکاران سیستم

درباره‌ شرکت توسعه‌ شبکه فروش همکاران سیستم

شرکت توسعه‌ شبکه‌ فروش مسئولیت پیشبرد امور کانال‌های فروش همکاران سیستم را به‌عهده دارد. ایجاد، نگه‌داشت و توسعه‌ی شرکای تجاری و کانال‌های فروش از مهم‌ترین ماموریت‌های این شرکت هستند.

خدمات شرکت توسعه‌ شبکه فروش همکاران سیستم

شرکت توسعه شبکه فروش همکاران سیستم؛ علاوه بر پیشبرد موضوعات شرکت‌های تحت لیسانس؛ به‌عنوان بزرگترین کانال فروش همکاران سیستم با پیشبرد ماموریت‌های زیر تلاش می‌کند تا در جهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان گام بردارد:

  • توسعه سایر کانال‌های فروش؛ شامل همکار فروش (اشخاص حقیقی و حقوقی)
  • همکاری و ایجاد یکپارچگی نرم‌افزاری با شرکت‌های متخصص و صاحب اعتبار در بازار در راستای ارائه راهکارهای یکپارچه ویژه صنایع مختلف و همسو با بازار هدف شرکت
  • مشارکت با شرکت‌های فعال در حوزه فن‌آوری به جهت ارائه خدمات ویژه و تکمیل سبد محصولی به مشتریان

شرکت‌های تحت لیسانس

شرکت‌های تحت لیسانس شرکای تجاری گروه شرکت‌های همکاران سیستم محسوب می‌شوند که با هدف توسعه و افزایش سهم بازار گروه از سال ۸۰ شکل گرفته و کماکان نیز در حال افزایش‌اند. شرکت‌های تحت لیسانس عهده‌دار فروش، استقرار و پیاده سازی محصولات همکاران سیستم بر اساس استاندارهای کیفی گروه هستند…

اطلاعات بیشتر 

نماینده فروش و استقرار راهکاران ابری

شرکت‌های فعال در بازار در بخش‌های خدمات مالی، مشاوره مدیریت یا فناوری اطلاعات هستند که مسئولیت پیشبرد فروش و پیاده‌سازی راهکاران ابری همکاران سیستم را بر اساس استاندارهای کیفی شرکت برعهده دارند.

اطلاعات بیشتر 

پیوستن به شبکه نمایندگان راهکاران ابری

هم‌سو با رویکردهای جهانی، همکاران سیستم شرایطی را فراهم کرده است تا با مشارکت اثربخش اشخاص و شرکت‌های باتجربه و متخصص، راهکارهای نرم‌افزاری خود را به بخش جدیدی از بازار معرفی کرده و شبکه فروش خود را توسعه دهد.

اطلاعات بیشتر 

مدیر عامل: جواد شموشکی

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان عطار، پلاک 8

تلفن: ۸۳۳۸۲۷۴۵

فکس: ۸۳۳۸۲۷۴۸

ایمیل: SalesNetworkDevelopment@systemgroup.net