یک نمایشگاه، یک همراهی

یک نمایشگاه، یک همراهی

دومین روز برگزاری نمایشگاه اختصاصی  راهکاران همکاران سیستم  با حضور و همراهی جمع زیادی از مشتریان شرکت و علاقمندان به نرم افزارهای کاربردی کسب و کار  همراه بود.
این نمایشگاه که از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه شانزدهم دی‌ماه آغاز بکار کرد، از همان ساعات اولیه با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

بازدیدکنندگان با حضور در غرفه‌های مختلف، ضمن آشنایی با حوزه‌های محصولی راهکاران و آخرین تغییرات آنها، سوالات متنوعی را در این زمینه با کارشناسان و مدیران همکاران سیستم مطرح کردند. غرفه‌های راهکاران به تفکیک ۵ حوزه محصولی و ۱ حوزه مرتبط با زیرساخت و فناوری‌های نرم‌افزاری راهکاران پذیرای بازدیدکنندگان بود.

در این غرفه‌ها علاوه بر نمایش ماژول های راهکاران به بازدیدکنندگان،‌ مهم‌ترین نقاط تمایز این محصولات با نسل قبلی محصولات همکاران سیستم برای بازدیدکنندگان تشریح شد.

یک نمایشگاه، یک همراهی

علاوه بر حوزه‌های محصولی مختلف راهکاران، بازدیدکنندگان با آخرین تغییرات نسخه ۸  اتوماسیون اداری همکاران سیستم نیز از نزدیک آشنا شدند. سپیدار همکاران سیستم که مجموعه‌ای از نرم افزارهای مالی ویژه مدیریت کسب و کارهای کوچک است نیز به علاقمندان معرفی شد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی با عناوین «راهکاران، نگرشی نو به مدیریت کسب و کار(ERP + BPM Tools) »، ‌«ویژگی‌های متمایز راهکاران، زیرساخت‌ها» و « فرایند ارتقا به راهکاران، از تصمیم تا اجرا» از بخش‌ دیگری از نمایشگاه بود که با حضورفعال علاقمندان درشش نوبت در طول نمایشگاه برگزار شد.

در سالن ویژه مذاکرات نمایشگاه نیز نشست‌هایی با شرکت مدیران ارشد همکاران سیستم و نمایندگان سازمان‌های مختلف برگزار شد.

گزارش‌ تصویری و جزئیات بیشتر در مورد نمایشگاه را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *