گزارش دوره‌ای عملکرد همکاران سیستم منتشر شد

همکاران سیستم- براساس ماده‌ی ۷ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های پذیرفته‌شده در سازمان بورس و اوراق بهادار و بخش‌نامه‌ا‌ی که در تاریخ ۵ دی‌ماه به شرکت‌های پذیرفته‌شده در این سازمان ابلاغ شده است، همه‌ی شرکت‌ها موظف به افشای «گزارش‌های تفسیری مدیریت» در  بازه‌های سه، شش، نه‌ماهه و یک‌ساله هستند. همچنین شرکت‌ها مکلفند اظهارنظر حسابرس را درمورد گزارش‌های تفسیری مدیریت که همراه صورت‌های مالی شش‌ماهه و سالانه تهیه می‌شوند را نیز ارائه کنند.
در «گزارش‌ تفسیری مدیریت»، شرکت‌ها موظفند مبانی تصمیم‌گیری، عملکرد گذشته، اهداف آینده‌ و شیوه‌‌های اداره‌ی کسب‌وکار خود را با تحلیل دقیق و شفافِ جزئیات آن اعلام کنند. در این گزارش همه‌ی جزئیاتی که لازم است سهام‌داران از آن‌ها آگاه باشند تشریح خواهند شد و اطلاعات آن می‌تواند مبنای تصمیم‌گیری سهام‌داران و فعالان بازار سرمایه باشد.
همکاران سیستم نیز با هدف شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به سهام‌داران و علاقه‌مندان بازار سرمایه گزارش کاملی از عملکرد نه ماهه شرکت را آماده و علاوه بر بارگذاری در کدال، چکیده‌ی آن را در وب‌سایت خود منتشر کرده است. این گزارش‌ها از این پس در بازه‌های زمانی گزارش در وب‌سایت به‌روز خواهد شد.
گزارش عملکرد دوره‌ی ٩ ماهه‌ی منتهی به ٣٠ آذر ١٣٩۶ همکاران سیستم را می‌توانید در این لینک مطالعه کنید.

دسته‌بندی‌ها: ,

1 دیدگاه برای ”گزارش دوره‌ای عملکرد همکاران سیستم منتشر شد

  1. علی رعیت

    سلام
    رعیت هستم یکی از همکاران سابق همکاران سیستم گزارش خیلی خوبی بود به عنوان یک سهامدار خیلی خرد از اینکه سهم کوچکی در این شرکت بزرگ دارم افتخار می کنم.
    اما علاقه مند هستم وقتی در یک شرکت سهم دارم در صورتی که قوانین و مقررات شرکت اجازه دهد و از نظر زیرساختی امکان آن فراهم باشد اخبار مربوط به امور سهام برایم ایمیل شود. خیلی دوست داشتم در مجمع عمومی شرکت کنم با توجه به بعد مسافت شهرستان تا تهران، مشغله کاری و اینکه از یک روز قبل هم برای دریافت یکسری مدارک باید به شرکت مراجعه شود امکان حضور را سخت خواهد کرد با علاقه مندی منتظر برگزاری مجمع هستم.
    با تشکر

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *