گام تازه‌ی همکاران سیستم در بازار رایانش ابری

در رویداد باهم 98، مدیران همکاران سیستم از تاسیس «شرکت ابرآمد» خبر دادند. «ابرآمد» با استفاده از هم‌افزایی توانمندی‌ها و تجارب شرکت‌های‌ همکاران سیستم و ‌«افزارپرداز رمیس» تاسیس شده است. این شرکت با مجموعه‌ی متنوعی از سرویس‌های ابری با روش‌های نوین و کیفیت بالا، پاسخ‌گوی نیازهای فناوری اطلاعات مشتریان خواهد بود.
با گذشت بیش از یک دهه از عرضه‌ی سرویس‌ها و راهکارهای نرم‌افزاری ابری در دنیا، ارائه خدمات ابری به سرعت حال افزایش است. با ورود همکاران سیستم به بازار متوسط و عرضه‌ی راهکاران ابری، این ضرورت برای شرکت وجود داشت تا بتواند زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مشتریان را در بستری امن، با کیفیت و مقرون به صرفه فراهم کند. از این رو همکاران سیستم تصمیم گرفت تا طیف گسترده‌ای از خدمات رایانش ابری را به مشتریان و بازار عرضه کند. با این هدف و با همکاری استراتژیک شرکت رمیس که مجموعه‌ای معتبر در زمینه‌ی تامین تجهیزات، راه‌اندازی و نگهداشت سرویس زیرساختی است؛ شرکت ابرآمد تاسیس شد.
ابرآمد با سرویس‌هایی که به مشتریان ارائه می‌کند به آن‌ها این امکان را می‌دهد که در هر لحظه فقط به اندازه نیاز خود سرویس دریافت کرده و به همان مقدار هزینه کنند، در زمان کوتاه و با کیفیت مناسب زیرساخت‌های مورد نیاز خود را تامین کنند و دغدغه‌ی امنیت و خرابی تجهیزات و تامین قطعات را نداشته باشند.
چشم انداز شرکت ابرآمد این است که بتواند با ارائه انواع خدمات فناوری اطلاعات بر بستر ابر (ITaaS) با کیفیتی جهانی، به کسب‌وکارها و افراد کمک کند تا خدماتی موثر، منعطف و با صرفه در بخش فناوری اطلاعات دریافت کنند و کسب‌و‌کارشان را توسعه دهند.

ابرآمد سرویس‌های متنوعی دارد که عبارتند از:

  • دیتاسنترمجازی ابرآمد (Abramad VDC)
  • ابر خصوصی مجازی ابرآمد (Abramad VPC)
  • سرویس پشتیبان‌گیری ابرآمد (Abramad Backup-as-a-Service)
  • سرویس شرایط بحرانی (DR-as-a-Service)
  • پردازش گرافیکی ابرآمد ( GPU-as-a-service)
  • سرویس پلتفرم ابرآمد (Abramad Platform-as-a-Service)  / به زودی
  • شبکه‌ی تحویل محتوا (CDN) / به‌ زودی

برای آشنایی بیش‌تر با ابرآمد این ویدئو را ببینید یا به وب‌سایت ابرآمد سر بزنید.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *