همکاران سیستم فارس برگزار کرد: همایش یک روزه معرفی راهکارهای نرم افزاری یکپارچه در حوزه دولت

همکاران سیستم فارس برگزار کرد: همایش یک روزه معرفی راهکارهای نرم افزاری یکپارچه در حوزه دولت

 شرکت همکاران سیستم فارس با هدف معرفی راهکارهای نرم‌افزاری یکپارچه همکاران سیستم در حوزه دولت میزبان بیش از ۱۵۰ نفر از مدیران کل، ذی‌حسابان، معاونان و مدیران مالی و آی‌تی دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد بود.

در ابتدای این مراسم حمیدرضا رنجبری، مدیرعامل شرکت همکاران سیستم فارس ضمن خوشامدگویی، به معرفی شرکت همکاران سیستم و ارائه گزارشی از وضعیت این شرکت و آخرین دستاوردهای گروه در حوزه سازمان‌های دولتی و خصوصی و نحوه ارائه خدمات به مشتریان پرداخت. وی گفت: «گروه شرکت‌های همکاران سیستم (سهامی عام)، بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری بخش خصوصی کشور است و با در اختیار داشتن بیش از ۱۱۰۰ نفر پرسنل و ۷ شرکت تخصصی، ۲۵ شرکت منطقه‌ای و ۲۵ شرکت تحت لیسانس، در ۱۹ استان کشور حضور مستقیم دارد و تمامی کشور را پوشش می‌دهد.»

رنجبری همچنین یادآور شد: شرکت همکاران سیستم فارس به‌عنوان یکی از شرکت‌های منطقه‌ای گروه، در سال ۱۳۷۸ با مأموریت ارائه خدمات فروش، استقرار و پشتیبانی نرم‌افزارهای مختلف همکاران سیستم تأسیس شد. این شرکت در طول ۱۲ سال فعالیت خود با بیش از ۴۰۰ سازمان دولتی، صنعتی، بازرگانی، خدماتی و… در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد همکاری کرده است.

اطلاعات و گزارش‌های مورد نیاز با سرعت، دقت، صحت و کیفیت مناسب

در ادامه سیدمحمد حیدری، مدیر فروش سیستم‌های دولتی همکاران سیستم، با اشاره به تغییر انتظار مراجع ذی‌صلاح قانونی از دستگاه‌های دولتی گفت: «در حال حاضر دستگاه‌ها موظفند تا نسبت به ارائه اطلاعات وگزارش‌های مورد نیاز با سرعت، دقت، صحت و کیفیت مناسب اقدام کنند.»

حیدری با بیان ضرورت یکپارچگی اطلاعات گفت: «مهم‌ترین ویژگی سیستم‌های یکپارچه اطلاعات مدیریت وابستگی سیستم‌ها به یکدیگر و قابلیت کنترل عملیات هرکدام توسط دیگری، استفاده از یک پایگاه داده مشترک و پوشش همزمان دو بعد اصلی انجام کار شامل وظیفه و فرایند است.»

وی در پایان ارائه خود ضمن بیان دستاوردهای استفاده از سیستم‌های یکپارچه اطلاعات مدیریت برای دستگاه‌های دولتی، به معرفی سبد محصولات و راهکار نرم‌افزاری همکاران سیستم در حوزه‌ی دولت پرداخت و مهم‌ترین ویژگی‌ها و شاخص‌های کلیدی هر یک از نرم‌افزار‌ها را برشمرد.

زمینه‌سازی لازم برای نگهداشت و افزایش تعهد افراد در سازمان

در بخش بعدی سمینار، سعیده نیکویی، کار‌شناس استقرار و پشتیبانی شرکت همکاران‌سیستم فارس به نقش سیستم‌های اطلاعاتی و سیستم مدیریت منابع انسانی همکاران سیستم در مدیریت منابع انسانی پرداخت. وی درباره امکانات موجود در سیستم منابع انسانی همکاران سیستم گفت: با این سیستم زیرساخت‌های اطلاعاتی لازم برای پیشرفت افراد در سازمان و رسیدن افراد به سطح شایستگی مورد انتظار سازمان و نیز ایجاد مکانیزم کنترلی ارزیابی عملکرد، برای سنجش مسیر صحیح رشد و نیز عملکرد افراد در سازمان و تعیین میزان انحراف فرد از سطح شایستگی مورد انتظار سازمان فراهم می‌شود و ارتباط اطلاعاتی بین واحد منابع انسانی با دیگر واحدهای سازمان به صورت افقی و عمودی برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به پیاده‌سازی نظام جبران خدمات مبتنی بر قوانین و رویه‌های سازمان‌ها در این سیستم گفت: «با این امکان زمینه‌سازی لازم برای نگهداشت و افزایش تعهد افراد در سازمان بیش از پیش فراهم می‌شود.»

اتوماسیون اداری تحت وب تسهیل کننده مکاتبات اداری سازمان‌ها

ادامه مراسم به معرفی راهکار اتوماسیون اداری تحت وب اختصاص داشت. کاوه حاج بابایی از مدیران فروش همکاران سیستم، با مروری بر وضعیت سیستم گردش مکاتبات سنتی و شرایط فعلی سازمان‌ها در استفاده از اتوماسیون‌های تحت ویندوز، به معرفی نسل تحت وب سیستم اتوماسیون اداری که بر اساس تکنولوژی روز تهیه شده است، پرداخت. وی بر استفاده از سیستم تحت‌ وب برای برطرف کردن مشکلات مختلف مدیران و کار‌شناسان در مکاتبات اداری درون و برون سازمانی تأکید کرد و یادآور شد که در هر زمان و مکان، امکان استفاده از سیستم وجود خواهد داشت.

جلسه پرسش و پاسخ

در انتهای همایش جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و ارائه‌کنندگان به سوالات مختلف شرکت‌کنندگان پاسخ دادند.

 

 

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *