همکاران سیستم در هفتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف

همکاران سیستم در هفتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف

شرکت همکاران سیستم به عنوان حامیِ اصلی هفتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف، در این نمایشگاه حضور دارد.

«نمایشگاه کار» رویدادی است که همه ساله در دانشگاه‌های مطرح کشور برگزار می‌شود و در آن فرصتی برای تعامل فارغ‌التحصیلان و افراد جویای کار با شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌شود. در این نمایشگاه‌ها کسب‌وکارهای مختلف به معرفی خدمات و فرصت‌های شغلی خود می‌پردازند و افراد جویای کار نیز می‌توانند با بررسی شرایط و آگاهی از نیازمندی‌های هریک از فرصت‌های شغلی برای پذیرفته‌شدن در شغل دلخواه خود اقدام کنند.

شرکت همکاران سیستم نیز مانند روال سال‌های گذشته در این نمایشگاه حضور دارد. در سه روز برگزاری نمایشگاه مدیران واحدهای مختلف شرکت در غرفه‌ی اختصاصی همکاران سیستم حضور داشته و پاسخ‌گوی مخاطبان خواهند بود. برنامه‌های ویژه‌ای نیز با محوریت خلاقیت نیز برای علاقه‌مندان درنظر گرفته شده است.

همکاران سیستم در هفتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف

مسابقه‌ی خلاقیت با عنوان واکنش زنجیره‌ای (Chain Reaction) عنوان برنامه‌ای است که هر روز در غرفه‌ی همکاران سیستم برگزار خواهد شد. دراین مسابقه؛ افراد در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره وارد رقابت می‌شوند. شرکت‌کنندگان در مسابقه به کمک بسته‌هایی که در اختیارشان قرار خواهد گرفت، فرآیندی را از نقطه‌ی آغاز تا نقطه‌ی پایان طراحی خواهند کرد. مسیر طراحی شده در نهایت توسط داور مسابقه، داوری شده و به تیم برتر، جوایزی اعطا خواهد شد.
برای شرکت در این مسابقه‌ی جذاب می‌توانید در روزهای برگزاری نمایشگاه به غرفه‌ی همکاران سیستم سربزنید.
هفتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف اول تا سوم اسفند ماه در سالن تربیت بدنی (سالن استاد جباری) دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. شرکت همکاران سیستم در غرفه‌های ۴۸-۴۹ و ۵۴-۵۵ میزبان شماست.

 

 

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *