همکاران سیستم برگزار کرد: نخستین سمینار «هوشمندی تجاری همکاران سیستم» در سال ۱۳۹۳

همکاران سیستم برگزار کرد: نخستین سمینار «هوشمندی تجاری همکاران سیستم» در سال ۱۳۹۳

«سمینار هوشمندی تجاری همکاران سیستم»، با هدف معرفی مزیت‌ها و کارکردهای راهکار هوشمندی تجاری ِ همکاران سیستم، روز دوشنبه ۲۰ مردادماه درسالن کنفرانس ساختمان دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.    این  سمینار که با حضور مدیران هولدینگ‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور برگزار شد، با خوشامدگویی و صحبت‌های ناصر ناصری مدیرعامل شرکت هوشمندی تجاری همکاران سیستم آغاز بکار کرد. در ادامه دکتر ایمان رئیسی از همکاران سیستم، مدرس دانشگاه و عضو هیات مدیره شرکت هوشمندی تجاری همکاران سیستم، مباحث تخصصی در زمینه مفاهیم هوشمندی تجاری، چشم‌انداز آینده و توسعه آن و نیز راهکارهایی که «هوشمندی راهکاران» در اختیار مدیران قرار می‌دهد، را ارائه داد.
رئیسی در این ارائه به چگونگی استخراج الگوهای خرید مشتری، افزایش میزان وفاداری مشتری و ارزیابی آن، سنجش تناسب روند سودهی سازمان نسبت به بازار و میزان گرایش بازار محصولات سازمان نسبت به رقبا بعنوان شاخص‌هایی که «هوشمندی راهکاران» می‌تواند در اختیار مدیران قرار دهد، اشاره کرد.
در بخش بعدی سمینار، مهندس علیرضا مراحمی مدیر فنی شرکت هوشمندی تجاری همکاران سیستم ضمن پرداختن به روش‌های موجود برای جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل‌های موردنیاز مدیران به عنوان نمونه‌های چالش در اداره بنگاه‌های اقتصادی، گزارش‌های تحلیلی چون مشاهده اطلاعات پورتفولیو شرکت‌ها، مشاهده تحلیل‌های مالی، بودجه عملکرد ، مقایسه عملکرد شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ،وضعیت نقدینگی و روند گردش نقدینگی، وضعیت موجودی‌های انبار و پوشش کالاهای اساسی و … را به عنوان نمونه‌هایی از تحلیل‌های مورد نیاز مدیر یک بنگاه اقتصادی بزرگ بر شمردند که «هوشمندی راهکاران» می‌تواند در اختیار آنها قرار دهد.

همکاران سیستم برگزار کرد: نخستین سمینار «هوشمندی تجاری همکاران سیستم» در سال ۱۳۹۳

در بخش پایانی سمینار، پرسش و پاسخ پیرامون مباحث مطرح‌شده، انجام شد. کیفیت پرسش‌های ارائه‌شده نشانگر کاربردی بودن مفاهیم  سمینار و نیز استقبال شرکت‌کنندگان از این مباحث بود.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *