همکاران سیستم، حامی جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه تهران

همکاران سیستم، حامی جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه تهران

جشن فارغ‌التحصیلی ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه تهران، با حمایت همکاران سیستم روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در سالن الغدیر دانشکده مدیریت این دانشگاه برگزار شد.
رمضان یحیایی مدیر منابع انسانی همکاران سیستم در این مراسم، در خصوص اهمیت انتخاب مسیر شغلی برای فارغ‌التحصیلان و ویژگی‌های محیط کاری این شرکت به ارائه سخنرانی پرداخت.
یحیایی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ نفر از پرسنل همکاران سیستم در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی، دانش‌اموخته دانشگاه تهران هستند، گفت: «در این شرکت فرصت‌های شغلی متنوعی برای فارغ‌التحصیلان گرایش‌های مختلف رشته‌های مدیریت و حسابداری وجود دارد و شما می‌توانید با انتخاب این موقعیت‌ها، وارد فضای متفاوت، پویا و دوستانه کاری همکاران سیستم شوید و با استعداد و توانایی خود، در قالب یک تیم حرفه‌ای و منسجم، موفقیت شغلی آینده خود را رقم بزنید.»
در بخش دیگری از این مراسم، فیلم کوتاهی با رویکرد معرفی محیط کاری شرکت که توسط همکارانی‌ها ساخته شده بود به نمایش درآمد. این فیلم با استقبال و توجه دانشجویان مواجه شد.
شرکت همکاران سیستم در راستای مسئولیت اجتماعی خود و نیز افزایش ارتباط و تعامل نزدیک با دانشگاه‌ها، از جشن‌های فارغ‌التحصیلی دانشگاه‌های معتبر کشور حمایت می‌کند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *