همایش بزرگ «راهکاران» همکاران سیستم در هتل المپیک برگزار شد

همایش بزرگ «راهکاران» همکاران سیستم در هتل المپیک برگزار شد

مدیرعامل همکاران سیستم گفت: «کشف نیازهای مشتری، به‌کارگیری تکنولوژی، ارائه راهکارهای هوشمندانه و مشارکت در مدیریت خردمندانه‌ی سازمان مشتری، مأموریت همکاران سیستم در این سال‌ها بوده است».

مهدی امیری که در همایش بزرگ «راهکاران» همکاران سیستم و در جمع ۷۵۰ نفر از مدیران ارشد و متخصصین صنایع مختلف سخن می‌گفت، با اشاره به برخورداری ۲۰ هزار شرکت بزرگ، متوسط و کوچک از محصولات و راهکارهای این شرکت نرم‌افزاری گفت: «راهکاران خدمات ویژه­ای متناسب با فرآیندهای تخصصی صنایع برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می­کند که با پیاده­سازی آن، ارزش افزوده متفاوتی برای مشتریان ایجاد می‌شود».

امیری در ادامه افزود در دو سالی که از عرضه راهکاران می‌گذرد بیش از ۵۰۰ مشتری از این محصول استفاده می‌کنند.

همایش بزرگ «راهکاران» همکاران سیستم در هتل المپیک برگزار شد

به گفته امیری مفاهیمی مانند هوشمندی تجاری (BI)، اتصال به اپلیکیشن‌های موبایل و وجود امنیت کافی برای حفاظت از اطلاعات، از مهم­ترین نیازهای روز مشتریان است که «راهکاران» برای آن‌ها پاسخ مناسب دارد.

در ادامه این همایش فرید فولادی مدیر واحد مدیریت محصول و بازاریابی همکاران سیستم به بیان ویژگی‌های «راهکاران» پرداخت و گفت: «همکاران سیستم برای توسعه راهکاران نیازهای تمام سطوح سازمان را مد نظر قرار داده است».

او همچنین چگونگی پوشش و بهینه‌سازی فرایندهای کسب و کار توسط «راهکاران» را با نمایش یک فیلم کوتاه برای حاضران تشریح کرد. در این فیلم فرایندهای سازمان مشتری شبیه‌سازی شده بود.

فولادی با اشاره به اینکه  همکاران سیستم به‌طور مداوم در حال کامل‌تر کردن این سبد محصولی و ارتقاء سطح خدماتی آن است، گفت: «ما پاسخ‌گویی به نیازهای خاص هر صنعت را از ابتدا در دستور کار خود قرار داده بودیم».

هم‌زمان با برگزاری این همایش، نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی همکاران سیستم نیز در هتل المپیک آغاز به کارکرد.

همایش بزرگ «راهکاران» همکاران سیستم در هتل المپیک برگزار شد

در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت ۱۹۰۰ متر مربع برگزار شده، ویژگی‌های راهکاران به تفکیک حوزه‌های محصولی، زیرساخت‌های فنی آن و همچنین خدمات همکاران سیستم در زمینه‌های آموزش و پشتیبانی به علاقمندان معرفی شده است.

برگزاری سه کارگاه با هدف افزایش دانش تخصصی شرکت کنندگان درباره مفاهیم نرم‌افزارهای کسب و کار، نیز از جمله برنامه‌های روز نخست بود.

همایش بزرگ «راهکاران» همکاران سیستم در هتل المپیک برگزار شد

نمایشگاه همکاران سیستم روز شانزدهم دی‌ماه نیز در محل هتل بین‌المللی المپیک تهران برقرار بوده و بازدید از آن  و شرکت در کارگاه‌های آموزشی برای علاقه‌مندان آزاد است.


دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *