نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان SarvCRM به سبد محصولات همکاران سیستم افزوده شد

در نتیجه‌ی مشارکت استراتژیک با شرکت «توسعه راهکارهای مدیریت سرونو»؛ نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان SarvCRM بر بستر ابر و به شکل یکپارچه با سیستم‌های راهکاران و سپیدار همکاران سیستم عرضه می‌شود.
پوشش فرایندهای ارتباط با مشتری، از نیازهای مهم مشتریان همکاران سیستم به‌شمار می‌آید. برای پاسخ‌ به این نیاز و با هدف پوشش گسترده‌تر نیازهای کسب‌وکارها؛ همکاران سیستم تصمیم به عرضه‌ی نرم افزار CRM و همکاری با شرکت سرو نو گرفت. این شرکت نرم‌افزار CRM ابری عرضه می‌کند و از شرکت‌های معتبر و در این زمینه است که ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه دارد. در نتیجه‌ی این همکاری شرکت سرو نو به شرکت‌های زیرمجموعه‌ی همکاران سیستم افزوده شد.


هوشمندی در بازاریابی و فروش، پیگیری‌های موثر با مشتریان، سنجش اثربخشی فعالیت‌های تبلیغاتی، مدیریت فروش‌های جاری، مدیریت خدمات پس از فروش، اتوماتیک‌سازی فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها به مشتریان از مهمترین ویژگی‌های SarvCRM است که به‌شکل یکپارچه با راهکاران و سپیدار قابلیت پیاده‌سازی دارد.
یکی از استراتژی‌های همکاران سیستم در سال‌های اخیر ایجاد مشارکت استراتژیک با شرکت‌های معتبر بازار نرم‌افزار است تا در کنار توسعه مزیت‌ها و قوت‌های خود، با استفاده از توانمندی و ظرفیت فعالان پیشرو در صنعت IT بیش از پیش و با سرعت وکیفیت بیش‌تر پاسخ‌گوی نیازها و فرایندهای کسب‌وکار مشتریان باشد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *