نخستین گردهمایی آموزشی همکاران فروش همکاران سیستم

نخستین گردهمایی آموزشی همکاران فروش همکاران سیستم

مدیرعامل شرکت توسعه شبکه‌ فروش همکاران سیستم، تازه‌ترین سیاست‌ها و چشم‌اندازهای توسعه شبکه‌ی فروش را برای نخستین گروه از همکاران فروش شرکت تشریح کرد.

امیرمصطفی اعرابی‌پور در نخستین گردهمایی آموزشی همکاران فروش این شرکت گفت: «همکاران سیستم پس از نزدیک به ۲۹ سال حضور موثر و مستمر در صنعت نرم‌افزار کشور، از سال گذشته هم‌سو با روندهای روز دنیا، زیرساخت‌های همکاری با اشخاص و شرکت‌های علاقه‌مند  به صنعت نرم‌افزار را فراهم کرده است.»

او افزود: «امروز در همکاران سیستم این باور وجود دارد که با همکاری اشخاص و شرکت‌های متخصصی که از دانش، تجربه و تخصص لازم برخوردارند، می‌توانیم ارزش متفاوتی برای مشتریان خلق کنیم و زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات مطلوب‌تر به آ‌نها را فراهم کنیم.»

در نخستین گردهمایی همکاران فروش همکاران سیستم، بیش از ۴۰ همکار فروش حقیقی و نمایندگان شرکت‌های مختلف به‌عنوان همکار فروش حقوقی حضور داشتند. در این گردهمایی یک‌روزه، افراد درکارگاه‌های تخصصی حوزه‌های مختلف محصولی همکاران سیستم مانند مالی، بازرگانی، اداری و … شرکت کرده و زیر نظر اعضاء تیم‌های تخصصی فروش شرکت، با محصولات و خدمات همکاران سیستم در این حوزه‌ها آشنا شدند.

در بخش دیگری از برنامه، سیاست‌های بازاریابی و فرایند قیمت‌گذاری محصولات و خدمات همکاران سیستم به شرکت‌کنندگان ارائه شد. در پایان گردهمایی نیز «گواهینامه‌ی همکارفروش» به شرکت‌کنندگان اعطاء شد.

نخستین گردهمایی آموزشی همکاران فروش همکاران سیستم

گفتنی‌ست اشخاص حقیقی و حقوقی که از تجربه و تخصص مرتبط با صنعت نرم‌افزار برخوردار بوده و ارتباطات موثری در بازار داشته باشند، می‌توانند از فرصت همکاری با شرکت توسعه شبکه فروش همکاران سیستم بهره‌مند شوند.

اطلاعات بیشتر در مورد پیوستن به شبکه‌ی فروش همکاران سیستم

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *