موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم منتشر کرد: کتاب‌کار حسابداری مالی

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم منتشر کرد: کتاب‌کار حسابداری مالی

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم در جهت ارائه منابع آموزشی در حوزه نرم‌افزارهای همکاران سیستم، «کتاب‌کار حسابداری مالی» را منتشر کرده ‌است.
دومین محصول آموزشی موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، با عنوان «کتاب‌کار حسابداری مالی» شامل نحوه استفاده از امکانات نرم افزار «حسابداری همکاران سیستم»، از جمله طبقه‌بندی و معرفی حساب‌ها، ثبت و صدور اطلاعات اسناد حسابداری و گزارش‌های قانونی و مدیریتی به همراه ده‌ها تمرین کاربردی است. این کتاب از این پس، به عنوان یک ابزار آموزشی گام‌به‌گام، درکنار دوره آموزشی به کلیه کاربران موسسه پژوهش و آموزش ارائه خواهد شد.
سال گذشته نیز «کتاب رایانه‌کار مالی»، توسط این موسسه منتشر شده است. این کتاب ضمن آموزش مفاهیم حوزه‌های حسابداری، دریافت و پرداخت، انبار، فروش و حقوق و دستمزد، نحوه استفاده از نرم‌افزارهای «سپیدار سیستم» را نیز به همراه مثال و تمرین‌های کاربردی ارائه کرده است. «رایانه‌کار مالی» به عنوان یک منبع جامع در کنار دوره آموزشی، به کاربران کمک می‌کند تا درک بهتری از نرم‌افزار و مفاهیم مرتبط آن داشته باشند.
علاقمندان به یادگیری نرم‌افزارهای مالی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب‌ها با موسسه پزوهش و آموزش همکاران سیستم به شماره ۸۳۳۸۲۱۰۰ تماس بگیرند.
به زودی عناوین جدید کتاب‌های آموزشی این موسسه  نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *