معرفی نسخه ۸ اتوماسیون اداری همکاران سیستم در کرمان

معرفی نسخه ۸ اتوماسیون اداری همکاران سیستم در کرمان

شرکت همکاران سیستم استان کرمان، راهکار اتوماسیون اداری این شرکت را به فعالان بخش خصوصی و دولتی این استان معرفی کرد.
در این سمینار که روز چهارشنبه ۷ مرداد با حضور جمعی از مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی استان کرمان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، محمدمهدی نیکوبخش، مدیرعامل همکاران سیستم کرمان، ضمن خوشامدگویی، به معرفی خدمات و راهکارهای این شرکت پرداخت.
در ادامه، محمدحسن فرج الهی، مدیر ستادی فروش همکاران سیستم، با معرفی راهکار اتوماسیون اداری این شرکت، مهم‌ترین مزایای استفاده از این محصول را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها  تشریح کرد.
وی با اشاره به تغییرات نسخه جدید این محصول گفت: « در این نسخه، با دریافت و اعمال نظرات کاربران و مدیران مشتری، تغییراتی اعمال شده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به اضافه شدن ویرایشگر داخلی اشاره کرد.»
به گفته وی با ویرایشگر داخلی نسخه ۸ اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم، شرکت‌ها می‌توانند بی نیاز از نصب نرم افزارهای جانبی، مکاتبات و فرایندهای اداری خود را از هر مکان و در هر زمانی پیش ببرند.
فرج‌الهی همچنین با اشاره به دریافت تائیدیه نرم افزارهای PKE برای اتوماسیون اداری همکاران سیستم افزود: «سیاست‌های امنیتی جدید این نسخه از راهکار اتوماسیون، امنیت سیستم را به بالاترین سطح افزایش داده و این محصول توانسته است به عنوان اولین و تنها نرم افزار در کشور، تائیدیه نرم افزارهای PKE را دریافت کند»
این سمینار با نشست پرسش و پاسخ حاضرین در سمینار و مدیران و نمایندگان همکاران سیستم به پایان رسید. گفتنی است شرکت همکاران سیستم از سال ۱۳۸۳ دفتر خود در استان کرمان را تاسیس کرده است و تا به امروز، ۱۹۷ شرکت و سازمان دولتی و خصوصی این استان، از راهکارهای نرم افزاری این شرکت استفاده می‌کنند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *