معرفی راهکار پخش راهکاران همکاران سیستم در استان آذربایجان شرقی

معرفی راهکار پخش راهکاران همکاران سیستم در استان آذربایجان شرقی

سمینار معرفی راهکار پخش راهکاران همکاران سیستم، با حضور نمایندگان شرکت‌های فعال در صنایع لبنی، مواد غذایی و دارویی، در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
در بخش نخست این برنامه، احمد اصلاح مدیر محصول فروش و پخش مویرگی راهکاران، چالش‌ها و مسائل پیش‌روی شرکت‌های فعال در صنعت پخش در حوزه فرایندهای فروش، توزیع و وصول را برای میهمانان تشریح کرد. وی همچنین با اشاره به موضوعاتی که در زمینه‌ی یکپارچگی این حوزه با سایر حوزه‌های عملیاتی سازمان‌ها وجود دارد، اصلی‌ترین امکانات راهکار پخش همکاران سیستم را برشمرد.
در بخش بعدی، حمید یزدانی مدیر محصول هوشمندی تجاری، با معرفی محصول هوشمندی راهکاران، تحلیلی از مسائل مدیریتی هوشمندی راهکاران خاص صنعت پخش را مطرح کرده و راهکار متناسب با آن را به مخاطبان ارائه داد. همچنین دمویی از امکانات و تحلیل‌های هوشمندی راهکاران توسط ایشان به حاضرین ارائه شد.
گفتنی‌ست امکانات سیستم پخش مویرگی راهکاران علاوه بر مکانیزه کردن گردش عملیات جاری شرکت‌های پخش، اطلاعات با ارزشی ایجاد می‌کند که با امکانات و فناوری‌های هوشمندی راهکاران تحلیل شده و داشبوردهای مدیریتی یک شرکت پخش را به مدیران شرکت ارائه می‌دهد.  توانمندی عملیات فروش، توزیع و وصول در کنار افزایش ظرفیت و توان مدیریتی شرکت پخش، جزء مزیت های اصلی راهکار صنعت پخش همکاران سیستم است.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *