مشارکت همکاران سیستم در پنجمین کنفرانس خرده فروشی کشور

مشارکت همکاران سیستم در پنجمین کنفرانس خرده فروشی کشور

همکاران سیستم با مشارکت در پنجمین کنفرانس خرده فروشی کشور، راهکارهای خرده فروشی خود را به فعالان این حوزه معرفی کرد.
در این کنفرانس که تنها کنفرانس تخصصی صنعت خرده فروشی کشور به شمار می‌رود، سخنرانان و فعالان برجسته صنعت خرده فروشی از کشورهای فرانسه، انگلیس، امارت و ترکیه به بیان تجربه‌های خود در این حوزه پرداختند.
همچنین در نمایشگاه جانبی این کنفرانس، شرکت‌های فعال در این صنعت محصولات و خدمات خود را به حاضرین معرفی کردند. همکاران سیستم نیز با حضور در نمایشگاه جانبی این کنفرانس، راهکارهای خرده فروشی خود را به شرکت‌کنندگان در این کنفرانس ارائه کرد.

راهکار فروش فروشگاهی همکاران سیستم که ویژه شرکت‌های فعال در صنعت خرده فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تولید شده و به نیازهای خاص این بخش پاسخ می‌دهد، با استقبال حاضرین روبرو شد.
یکپارچگی کامل فرایند‌های فروشگاهی با فرایندهای حسابداری، دریافت و پرداخت و انبار، از مزایای راهکار فروش فروشگاهی همکاران سیستم است که مورد توجه حاضرین در نمایشگاه قرار گرفت. همچنین امکان مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق کارت وفاداری و پنل ارسال پیامک نیز از دیگر مزایای مورد توجه بازدیدکنندگان بود.

مشارکت همکاران سیستم در پنجمین کنفرانس خرده فروشی کشور

در کنار این راهکار، محصول دشت همکاران سیستم نیز که یک نرم افزار فروشگاهی ویژه اصناف است به علاقه‌مندان معرفی شد. سادگی و پوشش کلیه فرایندهای یک فروشگاه از مزایای مورد توجه این محصول بود.

پنجمین کنفرانس خرده فروشی کشور در تاریخ ۸ و ۹ بهمن ماه با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از  مدیران و فعالان این صنعت در هتل المپیک تهران برگزار شد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *