مشارکت همکاران سیستم در دهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی کشور

مشاركت همكاران سيستم در دهمين همايش بين‌المللی پتروشيمی كشور

شرکت همکاران سیستم در دهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی ایران مشارکت می‌کند.

امیر اعرابی‌پور، مدیر ستاد بازاریابی و فروش همکاران سیستم، با اعلام این خبر افزود: « به دنبال ارائه‌ی راهکار خاص صنعت پتروشیمی توسط شرکت همکاران سیستم و استفاده‌ی موفقیت آمیز تعدادی از شرکت‌های مطرح پتروشیمی از این راهکار، ما در حال حاضر به دنبال توسعه و تقویت ارتباطمان با صنعت پتروشیمی کشور هستیم.»

وی با اشاره به نسل جدید راهکارهای همکاران سیستم گفت: « راهکار صنعت پتروشیمی همکاران سیستم، بخشی از نسل جدید سیستم‌های همکاران سیستم است که با ویژگی‌هایی نظیر تحت وب بودن، فرایند محوری، ماژولاریتی و قابلیت سفارشی‌سازی به فعالان این عرصه ارائه شده است. این راهکار، علاوه بر داشتن خصوصیات فوق، فرایندهای خاص صنعت پتروشیمی نظیر MESC، برنامه ریزی تحویل، پذیرش و توزین، فروش بورسی و فروش صادراتی را نیز پوشش می‌دهد. در حال حاضر این راهکار در چند شرکت بزرگ پتروشیمی به خوبی در حال  استفاده است و همکاران سیستم با تجربه‌ی موفقی که در ارائه‌ی این راهکار داشته است، در حال حاضر آمادگی کامل برای پاسخگویی به نیازهای این صنعت استراتژیک کشور را دارد».

لازم به توضیح است که دهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی ایران، 23 الی 24  اردیبهشت، در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور شرکت‌های پتروشیمی سراسر کشور برگزار می‌شود.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *