مجمع عمومی همکاران سیستم به روایت رسانه­‌ها

مجمع عمومی همکاران سیستم به روایت رسانه­‌ها

به دنبال برگزاری مجمع عمومی همکاران سیستم در تاریخ ۹ خرداد ۱۳۹۲ و همچنین برگزاری نشست مطبوعاتی همکاران سیستم در همان روز، این رویداد بازتاب گسترده‌­ای در رسانه­‌ها داشته است.

روزنامه دنیای اقتصاد، در خبری با عنوان « مجمع عمومی همکاران سیستم برگزار شد» نوشت: « در مجمع همکاران سیستم علاوه بر ۵۰ تومان سود نقدی، ۴۰ تومان سهام جایزه از محل افزایش سرمایه، به سهامداران تعلق گرفت.»

روزنامه فناوران، با تیتر « دستاوردهای شرکت بزرگ نرم افزاری ایران در سال سخت» توجه خوانندگانش را به حاشیه سود ۴۲% همکاران سیستم در سال ۹۱ جلب کرده است. این روزنامه همچنین پیام هیات مدیره همکاران سیستم به سهامداران را نیز منتشر کرده است.

روزنامه­‌های جهان صنعت و اقتصاد پویا نیز با انتشار خبر مجمع همکاران سیستم، به رشد درآمدی ۱۹% همکاران سیستم و رشد سرانه سود عملیاتی ۲۶ درصدی شرکت اشاره کرده‌­اند.

سایت تحلیلی بورس نیوز، با انتشار خبر مجمع عمومی همکاران سیستم نوشت: « همکاران سیستم در سال ۹۱ توانست با بالا بردن بهره‌­وری و بدون افزایش تعداد نیروی انسانی سود عملیاتی خود را افزایش داده و موفق به تحقق ۹۹ درصدی سود عملیاتی و تحقق ۱۰۴ درصدی سود خالص پیش­‌بینی شده، گردد.

سایت تحلیلی بورس ۲۴، با اشاره به نشست مطبوعاتی و گفته‌­های مدیر عامل شرکت همکاران سیستم نوشت: « مدیر عامل همکاران سیستم از ۴۵ میلیارد تومانی شدن همکاران سیستم خبر داد و گفت با اختصاص ۴۰ تومان از سود سال ۹۱ به افزایش سرمایه، این شرکت ابتدا از ۲۵ به ۳۵ میلیارد تومان افزایش سرمایه خواهد داد. ضمن اینکه سازمان بورس افزایش سرمایه تا ۴۵ میلیارد تومان را نیز به این شرکت تفویض اختیار کرده است»

سایت‌های خبری پارس آتی نگر، همفکران، ایتنا، ایستنا، آی­‌تی ایران و آی­‌تی آنالایز نیز به صورت مشروح به انتشار خبر مجمع عمومی همکاران سیستم پرداخته‌اند.

مجمع عمومی همکاران سیستم به روایت رسانه­‌ها

گفتنی است نشست خبری همکاران سیستم با فعالان رسانه‌ها، به دنبال برگزاری مجمع عمومی این شرکت و با حضور نمایندگان ۱۹ رسانه اقتصادی، بورسی و فناوری اطلاعات برگزار شد. در این نشست که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، نمایندگان رسانه‌ها پاسخ سوالات خود را از هیات مدیره همکاران سیستم دریافت کردند. در این نشست، سوالاتی پیرامون برنامه همکاران سیستم برای افزایش سهام شناور، محصولات همکاران سیستم برای بازارهای کوچک و اصناف، نسل جدید محصولات همکاران سیستم برای بازارهای پتروشیمی و پخش، مرکز آموزش همکاران سیستم، برنامه همکاران سیستم برای توسعه بازار و نقش همکاران سیستم در صنعت IT کشور، مطرح شد.

مجمع عمومی همکاران سیستم به روایت رسانه­‌ها

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *