عملیاتی‌شدن راهکار یکپارچه‌ی فروش‌وپخش راهکاران همکاران سیستم در شرکت زمزم ایران

با عملیاتی شدن راهکار جامع همکاران سیستم ویژه‌ی صنعت پخش در شرکت زمزم ایران، فرایندهای فروش‌وپخش بیش از ۳۰ مرکز فروش مویرگی این شرکت با سیستم‌های راهکاران یکپارچه شده و بخش مهمی از نیازمندی‌های نرم‌افزاری آن در این حوزه پوشش داده شد.

هم‌اکنون، زمان توقف (Downtime) سیستم‌های فروش و پخش در شرکت زمزم ایران در مقایسه با گذشته، کاهش چشم‌گیری دارد. به‌علاوه، با امکان اعمال کنترل‌های داخلی در فرایندها که در سیستم‌های راهکاران فراهم شده، هزینه‌های فروش این شرکت نیز کاهش یافته است.

افزون بر این، عملیاتی شدن راهکار جامع فروش‌وپخش راهکاران در شرکت زمزم ایران دستاوردهای زیر را به‌همراه داشته است:

  • افزایش توان سیاست‌گذاری‌های فروش به‌شکل دقیق، متمرکز، با توانایی کنترل بیش‌تر و هم‌راستا با استراتژی‌های فروش
  • طراحی مرور حساب‌ها با هدف نمایش سود و زیان مراکز فروش در دوره‌های کوتاه‌مدت و به‌شکل جداگانه
  • افزایش پوشش نیازمندی‌های نرم‌افزاری در حوزه‌های مرجوعی، ضایعاتی، وصول و مطالبات و مدیریت ظروف

گفتنی است فرایند استقرار سیستم‌های راهکاران در شرکت زمزم ایران توسط تیم‌های متخصص همکاران سیستم به شیوه‌ای متفاوت و متناسب‌ با فرایندهای این شرکت با سرعت بالا و کیفیت موردانتظار مشتری انجام شده است. هم‌چنین حمایت‌های مجموعه‌ی مدیران شرکت؛ نقش موثری در اثربخشی و موفقیت پروژه داشته است.


سیستم‌های فروش و پخش راهکاران در دوفاز؛ به‌ترتیب در ۱۱ و ۱۹ مرکز فروش شرکت زمزم ایران پیاده‌سازی و جایگزین سیستم‌های پیشین شده‌اند.
شرکت زمزم ایران، ۳۰ مرکز فروش مویرگی و یک مرکز فروش تولیدی در اختیار دارد که محصولات زمزم را از ۷ کارخانه‌ی این شرکت خریداری و توزیع می‌کند. مرکز فروش تولیدی، عهده‌دار تولید عصاره و ظروف برای شرکت‌های تولیدی نوشابه و آشامیدنی‌با نام‌های تجاری زمزم،آبعلی، استار و… است

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *