عملکرد موفق همکاران سیستم در نیمه اول سال؛ خیز بلند برای روزهای بهتر

عملكرد موفق همكاران سيستم در نيمه اول سال؛ خيز بلند برای روزهای بهتر

همکاران‌سیستم در شش ماه ابتدای امسال از عملکرد مورد انتظار فرا‌تر رفت و به سودی بالا‌تر از پیش‌بینی شش ماهه دست ‌یافت. آمار حوزه‌های فروش، پشتیبانی و استقرار به خوبی نشان‌دهنده این موفقیت است.
در مراسمی که برای ارزیابی عملکرد شش ماهه اول گروه شرکت‌های همکاران سیستم روز پنجشنبه با حضور ۱۴۰ نفر در ساختمان جدید همکاران‌سیستم در ونک برگزار شد، شهریار رحیمی، مدیرعامل گروه، دستاوردهای مالی همکاران سیستم و برنامه‌های آتی را ارائه کرد.

وی ورود همکاران‌سیستم به فرابورس، ورود محصولات نسل سه و ورود گسترده سپیدار به بازارهای هدف را مهم‌ترین رویدادهای شرکت در سال جاری دانست و بر عزم بیشتر برای تحقق اهداف تاکید کرد.

در این مراسم که با حضور هیأت‌مدیره گروه، مدیران ستاد، تیم مدیریتی شرکت‌های پناه و مدیران عامل شرکت‌های تحت‌لیسانس برگزار شد، رحیمی لزوم توجه به مدیریت نقدینگی و برنامه‌ریزی سال ۹۱ را در کنار افزایش فروش محصولات فعلی مورد تاکید قرار داد و به برنامه‌های آتی در زمینه عرضه نسل سه و سپیدار اشاره کرد.

شرکت‌های پناه و تحت لیسانس ؛ ارزیابی عملکرد

محمدرضا ظریفی، مدیر ستاد مراقبت از مشتری در ادامه این مراسم به ارزیابی عملکرد شرکت‌های پناه و تحت لیسانس پرداخت. وی در سخنان خود به عوامل موفقیت و برآورده نشدن انتظارات پاره‌ای از شرکت‌ها به‌ویژه شرکت‌های تازه‌ تاسیس اشاره کرد و اقدامات آتی برای موفقیت هر چه بیشتر در تحقق برنامه‌ها را ذکر کرد.

محصولات نسل سوم ؛ تحول در نگرش

فرید فولادی، مدیر واحد مدیریت محصول گروه، در سخنان خود بر تفاوت در نوع نگاه به محصولات نسل سه و راهی که برای موفقیت در عرضه این محصولات پیشِ‌رو خواهیم داشت، اشاره کرد.
فولادی، محصولات نسل سوم را نه تنها یک بسته کامل محصول، بلکه یک تحول در نگرش به نقش نرم‌افزار در موفقیت کسب و کار مشتریان دانست و از همه شرکت‌ها خواست تا برای عرضه هر چه بهتر این محصولات و ایجاد مشتری نمونه حمایت لازم را به عمل آورند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به استراتژی عرضه محصول، برنامه‌ آماده‌سازی منابع انسانی، نتایج شش ماهه و دستاوردهای مورد انتظار تا پایان سال پرداخت.

طرح‌های عمومی ؛ شبکه تخصصی ارائه راهکار به بازار دولت

ناصر ناصری، مدیرعامل شرکت طرح‌های عمومی، به طرح ایجاد شبکه تخصصی همکاران‌سیستم در زمینه بازار دولت پرداخت. وی برنامه‌های ماهانه طرح‌های عمومی تا پایان سال را ارائه کرد و نوید داد که هر ماه گزارش موفقیت خود را اعلام کند. ناصری تمامی شرکت‌های پناه را شریک طرح‌های عمومی برای موفقیت در این طرح دانست.

ارائه راهکار ؛ درک نیاز مشتریان

امیرمصطفی اعرابی‌پور، مدیر فروش همکاران سیستم در این مراسم به بیان مسیر طی شده در راه رسیدن به ارائه راهکار برای هر چه بهتر پاسخ‌دادن به نیاز مشتریان، پرداخت.
وی با بیان اینکه نیازهای مشتریان خوشبختانه روز‌به‌روز ارتقا می‌یابد و اکنون مشتریان به دنبال سیستم‌هایی هستند که مسائل مهم‌تر آن‌ها را حل کند، گفت: ما می‌خواهیم فرآیندی را طراحی کنیم که به کمک آن خواسته‌های مشتری را به بهترین شکل بشناسیم و مناسب‌ترین راهکار را برای حل مشکل ارائه دهیم.
اعرابی‌پور هم‌چنین برنامه‌های آتی در راه رسیدن به راهکار مناسب برای مشتریان را ارائه کرد و به دو نمونه موفق از راهکار متناسب با نیاز مشتریان در طول اجرای این طرح اشاره کرد.

سپیدار ؛ حاشیه سود بالا‌تر

محمد عاشری، مدیر عامل شرکت سپیدار سیستم دیگر سخنران این جلسه بود. وی به حضور آشکار و پرقدرت سپیدار برای پاسخ‌گویی به نیازهای کسب و کارهای کوچک اشاره کرد و گفت: با توجه به آماده شدن زیرساخت‌های مورد نیاز، از این پس حضور ما در بازار پررنگ‌تر خواهد بود.
عاشری پس از اشاره به برنامه‌های تبلیغاتی سپیدار سیستم گزارشی از عملکرد شرکت در پذیرش نمایندگان ارائه داد و گفت: در حال حاضر سپیدار ۹۰ نماینده در ۲۱ استان دارد.
وی گفت: سپیدار با ورود به بازار اصناف و هم‌چنین ادامه تدارک نرم‌افزار به مشتریان کوچک حتما تصویر مناسبی از درآمد برای باقیمانده امسال و همین‌طور سال آینده خواهد داشت.
عاشری افزود: با کوچک، کارساز و چابک نگه‌داشتن شرکت سپیدار، تعهد می‌کنیم که حاشیه سود بسیار مناسبی را برآورده کنیم.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *