عرضه راهکار یکپارچه هتلداری در نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته

عرضه راهکار یکپارچه هتلداری در نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته

شرکت همکاران سیستم با مشارکت شرکت عدل آفرینان ماندگار، نماینده رسمی شرکت Protel آلمان، در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته مشارکت خواهد داشت.در این نمایشگاه، «راهکار یکپارچه هتلداری» که حاصل یکپارچگی بین راهکار مدیریت منابع سازمانی (ERP) همکاران سیستم و راهکار هتلداری ( PMS) پروتل آلمان است به مخاطبان معرفی می‌شود.

فرید فولادی، مدیر بازاریابی شرکت همکاران سیستم، با اشاره به نیازهای مدیران هتل‌ها در حوزه فناوری گفت: «نیازمندی‌های موجود در هتل‌ها و مجتمع‌های گردشگری از منظر نرم افزار و سخت افزار بسیار متنوع است، از یک طرف باید تمامی نیازهای ارتباط با میهمانان در پذیرش و امور اقامتی مدیریت شود و از طرف دیگر باید نیازهای مدیریتی یک هتل به‌عنوان یک شرکت تجاری تامین گردد. در عین حال، یکپارچگی و اتصال این دو بخش به یکدیگر نیز بسیار مهم و ضروری است. در «راهکار یکپارچه هتلداری» که در این نمایشگاه به مخاطبان ارائه می‌شود، اتصال و یکپارچگی کامل راهکاران و راهکار هتلداری پروتل آلمان برقرار شده است تا از دوباره کاری و تغذیه مجدد اطلاعات جلوگیری شود.»

دستاوردهای پیاده‌سازی این راهکار، همسویی با فناوری‌های استاندارد بین‌المللی در صنعت گردشگری و مدیریت هزینه (محاسبه بهای تمام شده‌ به تفکیک مرکز هزینه) است. همچنین امکان اتصال به زیرساخت‌های توزیع جهانی، باعث می‌شود سطح اشغال اتاق‌های هتل‌ها افزایش پیدا کرده و درآمدزایی افزایش یابد.

در چهار روز نمایشگاه، پنج عنوان کارگاه نیز با عناوین مرتبط در این حوزه، در غرفه همکاران سیستم برگزار می‌شود.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه، با حضور فعالان صنعت گردشگری و هتلداری کشور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *