سیستم فروش همکاران سیستم به یک پرتال تحت وب مجهز شد

سیستم فروش همکاران سیستم به یک پرتال تحت وب مجهز شد

پرتال فروش تحت وب، به عنوان افزونه جدیدی به سیستم فروش همکاران، به بازار عرضه شد.
فرید ظفرحیدری مدیر محصولات شرکت همکاران سیستم با اعلام این خبر گفت: با استفاده از «پرتال فروش» شرکت‌ها می‌توانند تعاملات خود با مشتری را از مرحله سفارش کالا تا تحویل به طور آنلاین پیش ببرند.

به گفته ظفرحیدری، بهره‌گیری از این پرتال، منجر به بهینه‌سازی فرایند سفارش‌گیری از مشتریان، کاهش هزینه‌های مرتبط با سفارش‌گیری و فرایند فروش و همچنین افزایش رضایت و وفاداری مشتریان می‌شود.

وی با اشاره به امکانات این نرم‌افزار جدید افزود: «با استفاده از پرتال فروش همکاران سیستم، نمایندگان و یا مشتریان سازمان‌ها می‌توانند با جست‌و‌جوی محصولات مورد نظر خود بر اساس ویژگی‌های آن‌ها مانند رنگ و ابعاد و طرح، نسبت به انتخاب محصولات و ثبت درخواست خرید اقدام کنند. همچنین آن‌ها قادر خواهند بود وضعیت سفارش خود را از لحظه ثبت سفارش تا تحویل کالا و صدور فاکتور به صورت لحظه‌ای رهگیری کنند. »

از ویژگی‌های متمایز این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار می‌توان به یکپارچگی کامل با محصولات حوزه‌های مالی و بازرگانی اشاره کرد که مشتریان را قادر می‌سازد در صورت نیاز از وضعیت حساب و تحویل سفارش‌های خود به صورت لحظه‌ای مطلع شوند. شرکت‌هایی که رویه فروش مبتنی بر سفارش‌گیری از مشتریان شناخته شده مانند نمایندگان و عوامل فروش را دنبال می‌کنند، اصلی‌ترین مخاطبان این محصول هستند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *