سیستم اموال همکاران سیستم با دیگر سیستم‌های راهکار جامع دولتی یکپارچه است

سیستم اموال همکاران سیستم با دیگر سیستم‌های راهکار جامع دولتی یکپارچه است

شرکت همکاران سیستم، بزرگترین شرکت نرم‌افزاری بخش خصوصی ایران، سیستم نظام نوین اموال دولتی را بر اساس تأییدیه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تمامی دستگاه‌های دولتی ارائه می‌دهد. این سیستم موضوع بخشنامه‌ای از وزارت امور اقتصادی و دارایی است که  هدف آن تضمین صحت فرایند ثبت و گردش اموال و همچنین مبادله الکترونیکی اطلاعات است.

افزون بر این، سیستم حقوق و دستمزد را با قابلیت پوشش‌دهی طرح «میزان»  و اتوماسیون اداری تحت وب را با رعایت استانداردهای امنیتی برای پوشش‌دهی دورکاری به سازمان‌ها و نهاهای دولتی ارایه می‌دهد.

برای تشریح امکانات این سیستم با ناصر ناصری مدیر شرکت طرح‌های عمومی، شرکت تخصصی همکاران سیستم در حوزه دولت، گفت‌و‌گویی ترتیب دادیم که در زیر می‌خوانید:

آیا سیستم اموال دولتی همکاران سیستم تمامی نیازهای موجود در  بخشنامه  وزارت امور اقتصادی و دارایی را پوشش می‌دهد؟

بله. شرکت همکاران سیستم به‌عنوان اولین و بزرگترین ارائه‌کننده نرم‌افزار برای دستگاه‌های دولتی، که می‌تواند فعالیت‌های هر دستگاه را در کل کشور پوشش ‌دهد، با  طراحی سیستم اموال دولتی که کل فرایند‌های ابلاغ شده از طرف وزارت امور اقتصادی و دارایی و مبادله الکترونیکی  اطلاعات را پوشش می‌دهد، موفق به اخذ تأییدیه از  اداره کل اموال دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی شده است.

بر اساس اهداف نظام نوین اموال دولتی مقرر شده است که گردش اموال دولتی  بر اساس  فرآیند‌های مشخص شده از طرف وزارت امور اقتصادی و دارایی صورت پذیرفته و صحت ثبت و گردش اموال تضمین شود. افزون بر این، باید صورتحساب اموال دستگاه‌های دولتی  به‌صورت الکترونیکی مبادله گردد که این فعالیت‌ها توسط سیستم ارائه شده‌ی همکاران سیستم عملی است.

سیستم همکاران سیستم  چه قابلیت‌هایی دارد؟

از مزیت‌های رقابتی راهکار همکاران سیستم  نسبت به دیگر سیستم‌های ارائه شده جامعیت و یکپارچگی  سیستم  اموال دولتی ماست. این سیستم می‌تواند به صورت یکپارچه با دیگر سیستم‌های حوزه اداری، مالی و پشتیبانی همکاران سیستم  کار کند.

به این ترتیب، سیستم اموال همکاران سیستم به صورت یکی از سیستم‌های راهکار جامع دولتی درآمده است. ما امروز برای هر سه حوزه مالی، اداری و پشتیبانی  با بیش از ده سیستم و زیر سیستم قابلیت پوشش‌دهی  نیازهای دستگاه‌های دولتی را بطور کامل داریم و سازمان‌های دولتی می‌توانند کارهای خود را در یک‌جا انجام دهند که باعث صرفه‌جویی در زمان، هزینه و نیروی انسانی می‌شود.

با توجه به  تسهیلات  دولت برای خرید اعتباری کارکنان دولت (طرح میزان) آیا لازم است در سیستم های همکاران سیستم تغییراتی ایجاد شود؟

در حال حاضر طرح میزان توسط سیستم حقوق و دستمزد همکاران سیستم به‌طور کامل قابل اجراست. این سیستم تأییدیه‌ی مورد نیاز را نیز دریافت کرده است.  ما آمادگی کامل برای اجرایی کردن طرح میزان در تمامی دستگاه‌های دولتی را داریم.

آیا همکاران سیستم در حوزه‌ی دولت می‌تواند به نیازها به‌طور کامل پاسخ دهد؟
قطعا. همکاران سیستم در حال حاضر 7 وزارتخانه از جمله وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات،  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امورخارجه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و بیش از 300 دستگاه  اجرایی را  تحت پوشش دارد. همچنین  نهادهایی  همچون  کمیته امداد امام خمینی جزو مشتریان همکاران سیستم  هستند.

در ضمن همکاران سیستم با 25 شرکت‌ استانی که تمام کشور را پوشش می‌دهند و استفاده از نیروهای متخصص بومی هر منطقه امکان ارائه خدمات فروش و پشتیبانی مستقیم را به همه‌ی سازمان‌های دولتی فراهم کرده‌ایم.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *