سپیدار سیستم موفق به دریافت «گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» شد

سپیدار سیستم موفق به دریافت «گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» شد

شرکت سپیدار سیستم، «گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد.

اعطای گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان  به سپیدار سیستم، در همایشی هم‌زمان با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و در حضور مدیران ارشد دولتی و خصوصی در سالن همایش‌های صدا و سیما انجام شد.

شرکت سپیدار سیستم از شرکت‌های زیرمجموعه همکاران سیستم است که با هدف عرضه انحصاری محصولات «سپیدار» و «دشت» تاسیس شده و  مشتریان آن شرکت‌های کوچک و اصناف هستند. سپیدار سیستم توانسته است در آخرین نظرسنجی انجام شده در نیمه دوم سال ۹۴، رضایتمندی ۹۵ درصد مشتریان خود را کسب کند. تعداد مشتریان دو محصول «سپیدار» و «دشت» به بیش از ۲۰ هزار کسب‌وکار می‌رسد و حدود ۴۰۰ نماینده فروش و خدمات در سراسر کشور این محصولات را عرضه می‌کنند.

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، هر سال در تاریخ نهم اسفند ماه، بنگاه‌های اقتصادی برتر حامی حقوق مصرف کننده را در مراسمی به عموم مردم معرفی کرده و گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به آن‌ها اعطا می‌کند.

سپیدار سیستم موفق به دریافت «گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» شد

در این مراسم، لوحی به عنوان رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بنگاه‌های منتخب اعطا شده و بنگاه‌هایی که ۲ سال پیاپی این لوح را دریافت کنند، تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت می‌کنند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *