سمینار معرفی راهکارهای همکاران سیستم برای سازمان­‌های دولتی استان اصفهان با تاکید بر سیستم اموال برگزار شد

شرکت همکاران سیستم اصفهان با هدف معرفی راهکارهای نرم‌افزاری همکاران سیستم به سازمان‌های دولتی، میزبان شماری از مدیران و متخصصان سازمان­‌ها و شرکت‌­های دولتی استان اصفهان بود.
در آغاز این سمینار که روز یکشنبه ۶ آذر ماه برگزار شد، محمدرضا ضیا ظریفی، مدیر ستاد مراقبت از مشتری شرکت همکاران سیستم، به معرفی شرکت همکاران سیستم پرداخت.
ظریفی سپس درباره اهمیت ارتباط مستقیم با مشتریان گفت: «ما معتقدیم با نزدیک بودن به مشتری، می‌توانیم برای رفع نیاز وی، سریع‌تر و بهتر عمل کنیم. همچنین حضور همکاران سیستم در استان‌های مختلف، باعث شده است که بتواند از دانش نیروهای متخصص هر استان برای پاسخگویی به نیازهای نرم‌افزاری کسب ‌و کارهای منطقه استفاده کند.»

در ادامه سمینار، سید محمد حیدری، مدیر فروش سیستم­‌های دولتی همکاران سیستم، ضمن اشاره به اهمیت و نقش اطلاعات در عصر حاضر و تغییر نگرش و انتظار ذی‌نفعان، با اشاره به تغییر انتظار مراجع ذی‌صلاح قانونی از دستگاه­‌های دولتی گفت: «در حال حاضر دستگاه­‌ها موظفند نسبت به ارائه‌ اطلاعات وگزارش‌های مورد نیاز با سرعت، دقت، صحت و کیفیت مناسب اقدام کنند.»

با توجه به حضور تعداد زیادی از مسئولان اموال دستگاه­‌های دولتی استان اصفهان، حیدری در ادامه ارائه خود با تاکید بر سیستم اموال دولتی گفت: «نظام نوین مالی مصوب وزارت امور اقتصادی و دارایی توسط نرم‌افزار اموال همکاران سیستم به طور کامل پوشش داده می‌­شود. همچنین مهم­‌ترین مزیت آن­ یکپارچگی با سایر نرم افزارهای دولتی، همزمان با پوشش الزامات قانونی است»

وی در پایان ضمن بیان دستاوردهای استفاده از سیستم­‌های یکپارچه­ اطلاعات مدیریت برای دستگاه­‌های دولتی، به معرفی سبد محصولات و راهکار نرم‌­افزاری همکاران سیستم در حوزه­­ دولت پرداخت و مهم­‌ترین ویژگی­‌ها و شاخص­‌های کلیدی هریک از نرم‌­افزار‌ها را برشمرد.

در بخش دوم سمینار، فواد فعله‌گری، از مهندسان فروش شرکت همکاران‌سیستم، به بیان نقش سیستم‌های اطلاعاتی و سیستم مدیریت منابع انسانی همکاران سیستم در مدیریت منابع انسانی پرداخت.

او با اشاره به پیاده‌سازی نظام جبران خدمات مبتنی بر قوانین و رویه‌های سازمان‌ها در این سیستم گفت: «با این امکان زمینه‌های لازم برای نگهداشت و افزایش تعهد افراد در سازمان بیش از پیش فراهم می‌شود.»

فعله‌گری در ادامه، به ماژول‌های موجود در راهکار منابع انسانی همکاران سیستم و چگونگی پوشش فرایند مدیریت منابع انسانی در این راهکار اشاره کرد.

بخش پایانی مراسم به معرفی راهکار اتوماسیون اداری تحت وب اختصاص داشت. در این بخش کاوه حاجی بابایی، دیگر مهندس فروش شرکت همکاران سیستم، با مروری بر وضعیت سیستم گردش مکاتبات سنتی و شرایط فعلی سازمان­‌ها در استفاده از اتوماسیون­‌های تحت ویندوز، به معرفی نسل تحت وب سیستم اتوماسیون اداری پرداخت.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *