سمینار معرفی «راهکاران همکاران سیستم» در تبریز

سمینار معرفی «راهکاران همکاران سیستم» در تبریز

سمینار معرفی «راهکاران همکاران سیستم» سه‌شنبه هفته گذشته با حضور حدود ۳۰۰ نفر از مدیران بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی، صاحبان کسب و کار و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات در آمفی تئاتر مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در بخش اول سمینار، که با خوشامدگویی فرهاد نیک‌نفس مدیرعامل شرکت همکاران سیستم تبریز آغاز شد، فرید فولادی مدیر واحد مدیریت محصول و بازاریابی شرکت با اشاره به مسیر رشد محصولات همکاران سیستم از ابتدا تاکنون و الزام‌های سرمایه‌گذاری روی نسل جدید محصولات، ویژگی‌های کلیدی «راهکاران» همکاران سیستم را برای شرکت‌کنندگان تشریح کرد. فولادی در ارائه خود به دسترسی در هر زمان و مکان، پوشش و بهینه‌سازی فرایندهای کاری، تسهیل ارتباط با ذی‌نفعان و جامعیت و یکپارچگی به عنوان بخشی از ویژگی‌های راهکاران اشاره کرد.

در بخش بعدی مسعود صادق‌پور مدیر پروژه استقرار راهکاران، با نمایش زنده سیستم «راهکاران» موتور گردش کار این محصول را به حاضران معرفی کرد. صادق‌پور در بیان ویژگی‌های موتور گردش گفت:  «به کمک موتور گردش کار امکان طراحی، اجرا و مدیریت فرایندهای سازمانی به راحتی فراهم می‌شود». او همچنین حذف مکاتبات با کاغذ، اخذ ساده تاییدها و اتوماتیک شدن بخشی از فرایندها را از مزیت‌های موتور گردش کار برشمرد.

سمینار معرفی «راهکاران همکاران سیستم» در تبریز
در ادامه  ابزار «کاوشگر راهکاران» به میهمانان ارائه شد. صادق‌پور در معرفی این ابزار، به عرضه رایگان کاوشگر به مشتریان راهکاران اشاره کرد و افزود: با کمک کاوشگر می‌توان در کمتر از یک دقیقه بر اساس اطلاعات سیستم گزارش‌های مورد نیاز را ساخت. او همچنین اضافه کرد کار با کاوشگر بسیار ساده است و در عین حال امکانات  گزارش‌سازهای دیگر را نیز دارد.

بخش سوم سمینار به معرفی «هوشمندی راهکاران» توسط یاسر غلام‌زاده از ستاد مهندسی فروش اختصاص داشت. غلام‌‌زاده در این معرفی ضمن بیان این نکته که «هوشمندی راهکاران» شم تجاری مدیران را تقویت می‌کند،  به ویژگی‌های این راهکار و  داشبوردهای متنوعی که به کمک آن قابل طراحی است اشاره کرد. او افزود داشبورد مدیریتی هوشمندی راهکاران امکان مشاهده نتایج شاخص‌ها و مقایسه آن با اهداف را نیز فراهم می‌کند.
در پخش پایانی سمینار نیز نشست پرسش و پاسخ حاضرین در سمینار و مدیران و نمایندگان همکاران سیستم برگزار شد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *