سمینار معرفی راهکاران همکاران سیستم در همدان

سمینار معرفی راهکاران همکاران سیستم در همدان

در ادامه‌ی مجموعه سمینارهای استانی راهکاران همکاران سیستم، بیش از ۲۰۰ نفر از مدیران و متخصصان بخش خصوصی و دولتی کشور، در هتل آزادی همدان گرد هم آمدند تا از نزدیک با مزیت‌ها و ویژگی‌های راهکاران همکاران سیستم آشنا شوند.

راهکاران، ERP بومی همکاران سیستم است که به گفته‌ی فرید فولادی مدیر بازاریابی این شرکت به  ابزارهای مدیریت فرایند و هوشمندی تجاری نیز مجهز است.

در این سمینار مسعود صادق‌پور مهندس فروش راهکاران، به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های راهکاران همکاران سیستم به عنوان راهکاری جامع و فرایندمحور برای مدیریت خردمندانه کسب و کارها پرداخت. در ادامه حمید یزدانی‌‌نژاد، مدیر محصول «هوشمندی راهکاران همکاران سیستم»، با اشاره به ارزش افزوده‌ای که «هوشمندی تجاری» برای سازمان‌ها به همراه خواهد داشت، سبد جامع این راهکار را به عنوان راهکاری مطابق با تعاریف جهانی، که متناسب با نیازهای بومی کسب و کارهای ایرانی طراحی شده است، به  مخاطبان معرفی کرد.

بخش پایانی سمینار به معرفی راهکار بهای تمام‌شده راهکاران اختصاص داشت. در این بخش نریمان قاسمی مدیرمحصول، به تشریح امکانات راهکار بهای تمام شده و سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز بلافاصله بعد از محاسبه در آن پرداخت و «افزایش توان رقابت» را ارزش افزوده اصلی راهکار بهای تمام شده همکاران سیستم دانست. او در ادامه فرایند محاسبه‌ی بهای تمام‌شده و نیز صنایعی که توسط این راهکار پوشش داده می‌شود را به حاضرین معرفی کرد.

سمینار معرفی راهکاران همکاران سیستم در همدان

با هدف آشنایی بیشتر میهمانان با حوزه‌های محصولی راهکاران، نمایشگاهی نیز در بخش جانبی این همایش برگزار شد. در این بخش شرکت‌کنندگان با حضور در غرفه‌ها، ضمن مشاهده دموی محصولات، پرسش‌های خود را با مدیران و کارشناسان همکاران سیستم مطرح کردند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *