سمینار تخصصی «نقش مدیران ارشد اطلاعاتی در ارزش‌آفرینی برای سازمان» هم‌زمان با رویداد باهم ۱۳۹۵

سمینار تخصصی «نقش مدیران ارشد اطلاعاتی در ارزش‌آفرینی برای سازمان» هم‌زمان با رویداد باهم ۱۳۹۵

هم‌زمان با برگزاری رویداد باهم ۱۳۹۵ همکاران سیستم،  سمینار تخصصی «نقش مدیران ارشد اطلاعاتی (CIO) در ارزش‌آفرینی برای سازمان» ویژه‌ی مدیران شرکت‌های زیرمجموعه دو هلدینگ تاپیکو و شستا برگزار شد.

در این سمینار که با حضور ۴۰ نفر از مدیران شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین (تاپیکو) و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) برگزار شد؛ علی‌رضا مراحمی مدیر فنی پروژه‌های هوشمندی کسب‌وکار همکاران سیستم، به بیان نقش رو به تکامل مدیران ارشد اطلاعاتی (CIO)ها در سازمان‌ها پرداخت. وی در این رابطه به پررنگ شدن نقش CIOها به منظور حفظ یکپارچگی سیستم‌های سازمانی، تعیین استراتژی‌ها و ERP ها در سال‌های اخیر اشاره کرده و  تکنولوژی‌هایی که در حال حاضر باید در راستای  ارتقای عملکرد کسب و کار در اختیار مدیران ارشد اطلاعاتی قرار بگیرد را برای مخاطبان تشریح کرد.

مدیر فنی پروژه‌های هوشمندی کسب‌وکار همکاران سیستم در این سمینار با مطرح کردن سوال‌های کلیدی که مدیران ارشد اطلاعاتی سازمان‌ها با آن‌ها روبرو هستند، چارچوب تحلیل‌های موردنیاز برای پاسخ به آن‌ها را با تمرکز بر ویژگی‌های هوشمندی راهکاران همکاران سیستم ارائه داد.

گفتنی‌ست در رویداد «باهم ۱۳۹۵»، علاوه بر این سمینار، چهار سمینار صنعت‌محور دیگر در حوزه‌ صنایع پتروشیمی، غذایی، هلدینگ‌ها و Cloud برگزار شده است.

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *