سمینار تخصصی معرفی راهکار صنعت پتروشیمی همکاران سیستم در ماهشهر برگزار شد

سمینار تخصصی همکاران سیستم برای شرکت‌های پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی با حضور بیش از ۸۰ نفر از مدیران این شرکت‌ها،  ۲۶ دی‌ماه در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر برگزار شد.

در بخش نخست این سمینار، عقیل هاشمی مدیرعامل شرکت همکاران سیستم خوزستان به معرفی شرکت و شیوه‌ی‌ ارائه خدمات در استان خوزستان پرداخت. سپس، فرید فولادی معاون توسعه محصول و بازار، راهکار تخصصی ویژه‌ی صنعت پتروشیمی همکاران سیستم را به مخاطبان معرفی کرد. راهکار یکپارچه همکاران سیستم برای صنعت پتروشیمی  منطبق با فرآیندهای این صنعت عرضه شده و فرآیندهای تدارکات و لجستیک، فروش، تولید، مالی، بهای تمام شده، سرمایه انسانی، هوشمندی تجاری و مدیریت فرآیندهای کسب‌و‌کار را پوشش می‌دهد.

در ادامه، BPM Tools راهکاران و راهکار مدیریت انبار مبتنی بر RFID برای مخاطبان تشریح شد. در بخش بعدی سمینار سروش‌زاده مدیر انبار محصول شرکت پتروشیمی لاله مزیت‌های به‌کارگیری راهکار مدیریت انبار همکاران سیستم در این  شرکت را با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

در بخش نمایشگاهی سمینار نیز حوزه‌های مدیریت مالی، مدیریت فروش ، انبار و تدارکات و مدیریت اداری و سرمایه انسانی راهکاران؛ ERP  همکاران سیستم با حضور مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف به مخاطبان معرفی شد.

گفتنی است بیش از ۵۵ درصد شرکت‌های پتروشیمی کشور، از راهکار نرم‌افزاری همکاران سیستم استفاده می‌کنند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *