سخنرانی مدیرعامل همکاران سیستم در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف

سخنرانی مدیرعامل همکاران سیستم در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف

 دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف، در نشستی با حضور اساتید و دانشجویان این دانشکده؛ میزبان همکاران سیستم بود. در این نشست که با استقبال قابل‌توجه اساتید و دانشجویان همراه بود، مهدی امیری، مدیرعامل همکاران سیستم تجارب عملی شرکت در زمینه برنامه‌ریزی استراتژی را برای حاضرین تشریح کرد.

امیری با اشاره به اینکه همکاران سیستم از آغاز فعالیت خود تاکنون، همواره رویکرد تحولی و رو به توسعه را دنبال کرده و با ورود به بازارهای جدید و ارائه راهکارهای متناسب کسب‌وکار خود را توسعه داده است، نمونه‌هایی از این تصمیمات استراتژیک در تاریخچه‌ی فعالیت شرکت را برشمرد.

تولید محصولات تحت ویندوز، تاسیس شرکت‌های منطقه‌ای در سراسر کشور، ورود به بازار دولت، تولید محصولات سپیدار و دشت برای کسب‌وکارهای کوچک، ارائه محصولات یکپارچه تحت وب «راهکاران، ERP بومی همکاران سیستم»، تاسیس شرکت‌های تحت لیسانس در تهران، موسسه آموزش همکاران سیستم و شرکت‌های تخصصی هوشمندی تجاری و مهندسی شبکه و راهبری تحقیقات (مشورت) از مهم‏‌ترین تصمیمات استراتژیک در شرکت همکاران سیستم است که امیری به شرح آنها پرداخت.

مدیرعامل همکاران سیستم عوامل موفقیت در پیاده‌سازی تصمیمات استراتژیک شرکت را تمرکز هیات‌مدیره و مدیران ارشد بر موضوعات استراتژیک، باور تک‌تک کارکنان و تمرکز همه منابع سازمانی دانست. او همچنین فرایند برنامه‌‏ریزی استراتژی و نحوه پیاده‌‏سازی آن در شرکت را نیز برای حاضرین تشریح کرد.

بخش پایانی این نشست به طرح پرسش‌های دانشجویان اختصاص داشت. مدیرعامل همکاران سیستم در این بخش پاسخگوی موارد مطرح شده بود.

گفتنی‌ست همکاران سیستم همواره تلاش کرده است تا در کنار تجربه‏‌های خود از مشاوره و توان علمی دانشگاه‏‌ها به‌ویژه اساتید بهره ببرد و تجارب عملی خود در صنعت و کسب‌وکار را با دانشگاه‌ها به اشتراک بگذارد. به این منظور، در دوره‌‏های مختلف ارتباطات متقابلی را با دانشگاه‏‌های معتبر از جمله دانشگاه صنعتی شریف برقرار کرده است.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *