«سامانه سفارش و تحویل غذا» همکاران سیستم به بازار ارائه شد

«سامانه سفارش و تحویل غذا» همکاران سیستم به بازار ارائه شد

همکاران سیستم- شرکت مشورت همکاران سیستم، محصولی جدید با نام «سامانه سفارش و تحویل غذا» را به بازار عرضه کرد.
رضا رحمتی، مدیر عامل شرکت مشورت همکاران سیستم، با اعلام این خبر افزود: «‌سامانه سفارش و تحویل غذا، متناسب با نیاز سازمان‌ها و شرکت‌هایی که موضوع سرو غذای روزانه به کارکنان خود را دارند طراحی شده است. نگرشی نو به موضوع نحوه سفارش غذا و استفاده از صفحات لمسی و استند‌ها و حذف ژتون‌های کاغذی، به نحوی که برای استفاده از آن نیازی به داشتن دانش رایانه‌ای برای سفارش غذا نباشد، جزو مهم‌ترین مزایای این سامانه است.»
وی افزود: «استفاده از این سامانه علاوه بر ایجاد سازوکاری منسجم و منظم در سفارش و تحویل غذا، باعث جلوگیری از بروز خطاهای انسانی می‌گردد. همچنین ارتباط این سامانه با مدیریت تردد، این امکان را ایجاد می‌کند که تحویل غذا بر مبنای شیفت کارکنان باشد. تحت وب بودن، مجهز بودن به فناوری RFID، پشتیبانی از رایانه‌ها با صفحات لمسی و یکپارچه بودن با سیستم منابع انسانی و تردد از دیگر مزایای این سامانه است.»

به گفته‌ی رحمتی، در شرایط اقتصادی جاری که مدیریت هزینه یکی از الزامات سازمان‌ها و شرکت‌ها است، این سامانه با مدیریت فرآیند سفارش و تحویل و دقت بخشیدن به آمار تحویل، منجر به کاهش هزینه‌های غذا در سازمان‌ها خواهد شد.
گفتنی است شرکت مشورت همکاران سیستم، محصولاتی را با کمک فناوری مبتنی بر RFID و در ارتباط با راهکارهای نرم افزاری همکاران سیستم برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان، تولید و به بازار عرضه می‌کند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *