«حسابداران و چالش‌های مالیاتی»؛ میزگردی با حضور خبرگان مالیاتی

یکی از چالش‌های اساسی مدیران سازمان‌ها و کسب‌وکارها در ساماندهی امور مالی  کسب‌وکار خود، مباحث مربوط به مالیات و تغییرات مداوم قوانین آن است. از این رو نیاز است که کسب‌وکارها و علی‌الخصوص مدیران مالی و حسابداران، اطلاعات و دانش مالی خود را همگام با این تغییرات به‌روز نگه دارند.

در همین راستا و به مناسبت هفته حسابدار، روز یکشنبه 20 آذر ماه، رویداد «حسابداران و چالش‌های مالیاتی» با همکاری همکاران سیستم و انجمن حسابداران خبره ایران، به‌ شکل آنلاین برگزار شد.

در این میزگرد تغییرات قانون مالیات‌های مستقیم و مهم‌ترین نکات آن از طرف کارشناسان و مدیران خبره مالی کشور مورد بحث قرار گرفت و مهم‌ترین نکاتی که حسابداران باید در این خصوص بدانند، بررسی شد. در این رویداد آنلاین بیش از 1000 نفر از حسابداران و متخصصان امور مالی از سراسر کشور حضور داشتند.

محمد قبول عضو شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران، دکتر فاطمه هادلوند مشاور رسمی مالیاتی، دبیر کل انجمن مدیران مالی حرفه‌ای ایران، دکتر مهدی غریب مدرس دانشگاه و سامانه‌های مالیاتی، دکتر کتایون تفرشی مدرس و مشاور مالیاتی، سید علی سرحدی مشاور مالی و مالیاتی، دکتر حمید خادم مشاور رسمی مالیاتی و دکتر سید محمد باقرآبادی دبیر کل انجمن حسابداران خبره ایران از ارائه‌دهندگان حاضر در این رویداد بودند.

در این رویداد که به مدت دو ساعت به طول انجامید، به سرفصل‌های مختلفی از جمله تاریخچه و فرآیند ایجاد قانون پایانه‌های فروشگاهی، نکات مهم و اساسی در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی، مقررات مالیاتی مهم در زمینه واردات و صادرات، الزامات قانونی ماده 132 قانون مالیات‌های مستقیم، تغییرات قانون ارزش افزوده، تغییرات فرآیند دادرسی مالیاتی و ماده 169 قانون مالیات‌های مستقیم استاندارد 35 حسابداری پرداخته شد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *