روایت رسانه‌ها از بازار همکاران سیستم؛ اولین پلتفرم عرضه و فروش نرم‌افزارهای سازمانی

همکاران سیستم به عنوان بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی (ERP) از سال گذشته با عرضه‌ی پلتفرمی به نام «بازار» و با جلب مشارکت توسعه‌دهندگان بیرونی؛ به برخی از نیازهای خاص نرم‌افزاری مشتریان خود پاسخ می‌دهد.

در چند وقت اخیر رسانه‌های فناوری کشور هر کدام از جنبه‌های مختلف به کارکردهای «بازار» و شیوه‌ی فعالیت آن پرداخته‌اند. دیجیاتو در گزارشی از بازار، به عنوان اولین مارکت پلیس عرضه و فروش نرم‌افزارهای سازمانی یاد کرده که قصد دارد به نیازهای جدید شرکت‌هایی که مشتری ERP همکاران سیستم هستند، پاسخ دهد.

دیجیاتو اضافه می‌کند: «هر کدام از این شرکت‌ها برای پیش‌برد کسب‌وکارشان نیازهای خاص و در عین حال متفاوتی دارند که این نیازها به‌وسیله‌ی محصولات بستر مارکت‌پلیس بازار پوشش داده می‌شود. محصولات بازار هم‌چنین هسته‌ی اصلی ERP راهکاران را تقویت می‌کنند.»

زومیت نیز در مصاحبه با غلامرضا نعمت‌الهی مدیر توسعه‌ی اکوسیستم بازار جزئیات بیشتری را در مورد این پلتفرم از زبان وی جویا شده است. به گفته‌ی نعمت‌الهی مشتریان اصلی بازار همان مشتریان ERP همکاران سیستم هستند که تعداد آنها هم‌اکنون حدود 7 هزار شرکت و سازمان است.

نعمت‌الهی در ادامه به بیان فرایند توسعه‌ی محصولات بر روی بازار، شیوه‌ی درآمدی آن و سهم این پلتفرم در رشد همکاران سیستم پرداخته است.

زومیت در گزارش جداگانه دیگری به بیان جزئیات بیشتری از بازار همکاران سیستم پرداخته است. براساس این گزارش، بازار همکاران سیستم هم‌راستا با تجربه‌ی موفق غول‌های فناوری دنیا از جمله SAP و Salesforce برای عرضه و فروش نرم‌افزارهای سازمانی از طریق مارکت پلیس و جذب مشتری از طریق آن می‌داند.

برای آشنایی بیش‌تر با بازار همکاران سیستم کلیک کنید.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *