رسانه‌ها رویداد باهم 98 را چگونه توصیف کردند؟

سه‌شنبه 17 دی ماه روز خبرهای داغ همکاران سیستم بود. عرضه‌ی همه‌ی محصولات همکاران سیستم بر بستر ابر، پوشش نیازهای بازار متوسط با عرضه‌ی راهکاران ابری در کنار تولد شرکت ابرآمد، تغییرات سبدمحصولی راهکاران ابری، عرضه‌ی نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان SarvCRM، اپلیکیشن فرسان و اتصال راهکاران به درگاه پرداخت بانکی خبرهای داغ و مهمی بودند که در این روز و در رویداد باهم 98 در برج میلاد تهران به بیش از 1300 نفر از مشتریان همکاران سیستم و متخصصان اطلاع‌رسانی شدند.

حضور نمایندگان رسانه‌ها و پوشش کامل رویداد یکی از بخش‌های مهم این مراسم بود. نمایندگان وب‌سایت‌های فناوری، خبری و اقتصادی با گزارش‌های خود این رویداد را به یکی از محورهای مهم اخبار فناوری روز تبدیل کردند.

وب‌سایت دیجیاتو که از چند روز پیش از رویداد، در خبری با عنوان «همکاران سیستم و برگزاری رویداد «باهم ۹۸»؛ موج جدید رایانش ابری در راه است» از برگزاری آن خبر داده بود، گزارش خود از باهم98 را این‌گونه آغاز کرد:
همکاران سیستم در رویداد «باهم ۹۸» که در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، خبر از آغاز یک همکاری استراتژیک با شرکت «رمیس» داد. حاصل این همکاری، تولد شرکتی جدید به نام «ابرآمد» است که می‌خواهد خدمات رایانش ابری را در لایه‌ها مختلف و با سرویس‌های متنوع، در اختیار کسب‌وکارها و سازمان‌ها قرار دهد.
دیجیاتو در گزارش دیگری با عنوان «امکانات و ابزارهای جدید در راهکاران ابری همکاران سیستم» به تازه‌های محصولاتی که در باهم رونمایی شدند، پرداخته است.
این وب‌سایت افزون بر این دو گزارش، رویداد را به شکل زنده در صفحه‌ی توییتر خود پوشش داد و یک گزارش ویدئویی هم از آنچه در رویداد گذشت را تهیه و منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا در این نشانی گزارش کاملی از رویداد باهم 98 را با عنوان «رونمایی از جدیدترین محصولات و خدمات همکاران سیستم بر بستر ابر» منتشر کرده است.

وب‌سایت زومیت هم پوشش کاملی از رویداد باهم داشت. نمایندگان این رسانه‌، علاوه بر پوشش زنده در توییتر و لایوبلاگ، با خبر «ابرآمد متولد شد؛ تلاش جدی همکاران سیستم در حوزه رایانش ابری» به انعکاس جزییات رویداد باهم 98 پرداخته است.

وب‌سایت ITMen و روزنامه‌ی فناوران هم با این عنوان رویداد را پوشش داده‌اند: دست پر «همکاران سیستم» در رایانش ابری. در این گزارش آمده است: «این رویداد که به جهت نظم برگزاری و ارایه‌های انجام شده، حرفه‌ای و در حد نام همکاران سیستم بود؛ خبرهای تازه‌ای نیز از فعالیت‌های مشارکتی این شرکت نیز به همراه داشت که در خور توجه بود. همکاران سیستم از طریق این همکاری‌ها، درهای تازه‌ای را به روی کسب‌وکار اصلی‌اش گشوده و در عین حال با هم‌افزایی ایجاد شده و با تکیه به توان تخصصی هر دو طرف مشارکت، وارد کسب‌وکارهای نوی به ویژه در حوزه ارایه خدمات ابری شده است. از جمله خدمات تازه معرفی شده در این رویداد، می‌توان به افزوده شدن هوشمندی تجاری، CRM و فرابوم به راهکاران ابری همکاران سیستم اشاره کرد. همچنین این شرکت خبر از راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدیدی به نام‌های «فرسان» و «ابرآمد» داد.»

وب‌سایت «راه پرداخت» اما در گزارش‌هایی کامل رویداد باهم را پوشش داده است. این رسانه در گزارش «وضعیت رایانش ابری در دنیا و ایران / ۷۰ درصد بودجه فناوری اطلاعات سازمان‌ها در سال ۲۰۲۰ صرف سرویس‌های ابری می‌شود» به تشریح صحبت‌های فریدفولادی مدیرعامل شرکت در سمینار رویداد پرداخته است. «همکاران سیستم چه محصولاتی را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد؟» عنوان خبر دیگری است که راه‌پرداخت در آن تغییرات محصولات همکاران سیستم را شرح داده است.
این وب‌سایت در دو گزارش دیگر با عناوین «نگاهی به شکل‌گیری ERP ابری همکاران سیستم با نام «راهکاران ابری» / تفاوت سیستم‌های ابری با سیستم‌های غیرابری چیست؟» ، «خدمات ابری مناسب بازار ایران / چه خدماتی در زمینه رایانش ابری ویژه‌ی کسب‌وکارها وجود دارد؟» و «ابرآمد چه سرویس‌هایی را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد؟»، کارگاه‌‌ها و موارد دیگر مطرح‌شده در رویداد را پوشش داده است.

وب‌سایت آی‌تی‌ایران هم در خبری با عنوان «رونمایی از تازه‌ترین برنامه‌های همکاران سیستم در حوزه کلاد» گزارشی از رویداد را منتشر کرده است. آی‌تی‌ایران هم پوشش کاملی از این رویداد در اکانت توییتر خود داشت.

وب‌سایت تک‌راسا هم علاوه بر پوشش توییتر، خبر رویداد را در وب‌سایت فارسی خود منتشر کرده است.

آی‌تی‌رسان، یکی دیگر از رسانه‌های مطرح فناوری، در خبر «ابرآمد توسط همکاران سیستم و رمیس معرفی شد» گزارش کاملی همراه با جزییات موارد مطرح شده در سمینار تخصصی رویداد منتشر کرده است.

«ابرآمد در رویداد رایانش ابری همکاران سیستم متولد شد!» عنوان گزارشی است که وب‌سایت فناوری فارنت در‌ آن به تشریح آنچه در رویداد گذشت، پرداخته است.

پایگاه خبری وب‌سایت‌های ایران، وبنا هم در خبر «با شراکت همکاران سیستم و رمیس؛ابرآمد تاسیس شد» گزارش رویداد را منتشر کرده است.

وب‌سایت‌های «صدای بورس» و «گجت‌نیوز» هم در خبرهایی با عنوان «رونمایی از جدیدترین محصولات و خدمات همکاران سیستم بر بستر ابر» رویداد باهم را پوشش داده‌اند.

دسته‌بندی‌ها:

1 دیدگاه برای ”رسانه‌ها رویداد باهم 98 را چگونه توصیف کردند؟

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *