راهکار ویژه‌ی صنعت پتروشیمی همکاران سیستم در بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

راهکار ویژه‌ی صنعت پتروشیمی همکاران سیستم در بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

صنعت پتروشیمی در سال‌های اخیر رشد و توسعه‌ی سریعی را تجربه کرده است. هم‌سو با این توسعه، ضرورت به‌کارگیری یک راهکار نرم‌افزاری جامع که پاسخ‌گوی نیازهای این صنعت باشد، بیش از پیش احساس می‌شود. شرکت همکاران سیستم با دارا بودن سهم بازار ۵۰ درصدی از شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی کشور و به پشتوانه‌ی دستاوردهایی که به‌واسطه‌ی استفاده راهکارهای همکاران سیستم در این شرکت‌ها ایجاد شده است؛ بر آن است تا با حضور در بیست‌ودومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی؛ افزون‌بر ارائه‌ی سبد جامع راهکارهای ویژه خود برای این صنعت، به تعامل بیش‌تر با فعالان این حوزه بپردازد.

بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شرکت نزدیک به ۲۰۰۰ شرکت داخلی و خارجی، از تاریخ ١۶ تا ١٩ اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران برگزار می‎شود. شرکت همکاران سیستم در سالن ۱۸ این نمایشگاه پذیرای مراجعه کنندگان محترم است.

راهکار یکپارچه همکاران سیستم برای صنعت پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی منطبق با فرآیندهای این صنعت تولید شده و فرآیندهای تدارکات و لجستیک، فروش، تولید، مالی، بهای تمام شده، سرمایه انسانی، هوشمندی تجاری و مدیریت فرآیندهای کسب‌و‌کار را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید با بازدید از غرفه‌ی همکاران سیستم با جزئیات بیشتر این راهکار آشنا شوید.

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *